RRT ataskaita: paskutinį metų ketvirtį populiariausi išliko „Tele2“ ir „Pildyk“

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ išlieka populiariausias tarp Lietuvos klientų. Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) IV ketvirčio ataskaitos duomenimis, operatoriaus paslaugas rinkosi daugiausia šalies gyventojų.

 Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ išlieka populiariausias tarp Lietuvos klientų.<br> T.Bauro nuotr.
 Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ išlieka populiariausias tarp Lietuvos klientų.<br> T.Bauro nuotr.
Įmonės generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
Įmonės generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Mar 28, 2022, 2:24 PM, atnaujinta Mar 28, 2022, 2:25 PM

„Viena pagrindinių pastarųjų metų rinkos tendencijų – klientai vis dažniau renkasi mobiliojo ryšio sutartis, todėl mažėja išankstinio mokėjimo paslaugos vartotojų. Nepaisant to, mūsų operatoriaus siūloma išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ išlieka rinkos lydere. Taip pat džiaugiamės didėjančiu verslo klientų pasitikėjimu – šis mūsų segmentas per metus augo sparčiausiai tarp visų operatorių“, – teigia įmonės generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis.

Paskutinį praėjusių metų ketvirtį bendrovė turėjo didžiausią skaičių aktyvių SIM kortelių. RRT ataskaitos duomenimis, jos sudarė net 46,1 proc. visos mobiliojo ryšio rinkos.

Operatoriaus tinkle veikia daugiau nei 1,7 mln. SIM kortelių, iš jų 226 tūkst. priklauso ir toliau sparčiai augančiam verslo klientų segmentui. Šio sektoriaus pokytis per metus įmonėje yra didžiausias tarp visų operatorių – rodiklis padidėjo net 16,6 proc.

Šiame tinkle veikianti išankstinio apmokėjimo paslauga išlaiko rinkos lyderio poziciją. Ji sudaro net 57,9 proc. išankstinio apmokėjimo paslaugų rinkos, pagal aktyvių SIM kortelių skaičių.

RRT duomenimis, bendrovės klientai naršo daugiausiai – operatoriaus tinkle persiųsta 88,1 tūkst. TB mobiliųjų duomenų. Lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, operatoriaus klientų išnaudotų mobiliųjų duomenų kiekis išaugo 23 proc.

Per paskutinį metų ketvirtį šiame tinkle taip pat išsiųsta daugiausiai SMS ir MMS žinučių. Ataskaitos duomenimis, operatoriaus klientai išsiuntė 397,6 mln. SMS žinučių ir 1,2 mln. MMS pranešimų.

Įmonė paskutinį metų ketvirtį gerino 4G+ ir 4G++ tinklo veikimą – į ryšio kokybę operatorius investavo 6 mln. eurų. 4G+ ryšys šiame tinkle dengia 99 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Iš viso šiuo metu veikia 1426 operatoriaus LTE stotys.

Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos elektroninių ryšių 2021 m. paskutinio ketvirčio ataskaitą rasite čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.