Pirmą kartą per dešimtmetį sumažėjo „Netflix“ prenumeratorių skaičius

„Netflix“ akcijos antradienį prarado ketvirtadalį savo vertės, kai bendrovė pranešė, kad jos abonentų gretos pirmąjį šių metų ketvirtį sumažėjo.

„Netflix“ akcijos antradienį prarado ketvirtadalį savo vertės, kai bendrovė pranešė, kad jos abonentų gretos pirmąjį šių metų ketvirtį sumažėjo.<br>123rf nuotr.
„Netflix“ akcijos antradienį prarado ketvirtadalį savo vertės, kai bendrovė pranešė, kad jos abonentų gretos pirmąjį šių metų ketvirtį sumažėjo.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 20, 2022, 1:15 PM

Tai buvo pirmas kartas per dešimtmetį, kai pirmaujančios srautinės televizijos platformos abonentų skaičius sumenko.

Bendrovė tai paaiškino tuo, kad sustabdė savo paslaugas Rusijoje, dėl Maskvos invazijos į Ukrainą.

„Netflix“ pirmąjį šių metų ketvirtį baigė turėdama 221,6 mln. prenumeratorių – šiek tiek mažiau nei paskutinį praėjusių metų ketvirtį.

Silicio slėnio technologijų įmonė pranešė apie 1,6 mlrd. JAV dolerių grynąsias pajamas sausio–kovo mėnesiais, palyginti su 1,7 mlrd. JAV dolerių grynosiomis pajamomis analogišku praėjusių metų laikotarpiu.

Paskelbus veiklos rezultatus, „Netflix“ akcijos atpigo daugiau nei 25 proc. iki 258,39 JAV dolerio už akciją.

„Pajamos neauga taip greitai, kaip norėtume“, – teigiama „Netflix“ pranešime apie veiklos rezultatus.

„COVID-19 iškraipė vaizdą smarkiai padidindamas mūsų augimą 2020 metais, todėl manome, kad didžiąją dalį mūsų lėtėjančio augimo 2021 metais lėmė užsitęsusi pandemija“, – pažymėjo bendrovė.

„Netflix“ mano, kad jos augimą stabdantys veiksniai apima laiką, kurio prireikia, kol namų ūkiai gauna prieigą prie prieinamos plačiajuosčio interneto paslaugos ir išmaniųjų televizorių, be to, abonentai dalijasi savo paskyromis su žmonėmis, kurie negyvena jų namų ūkiuose.

Srautinės televizijos milžinė apskaičiavo, kad nors už paslaugą moka beveik 222 mln. namų ūkių, sąskaitos yra bendrinamos su daugiau nei 100 mln. kitų namų ūkių, nemokančių abonentinių mokesčių.

„Pasidalijimų paskyromis procentinė dalis nuo bendro abonento mokestį mokančių narių skaičiaus bėgant metams beveik nepasikeitė, tačiau kartu su pirmuoju veiksniu tai reiškia, kad daugelyje rinkų narystę padidinti yra sunkiau“, – teigė „Netflix“.

„Netflix“ praėjusiais metais ėmė ieškoti būdų, kaip užsidirbti iš žmonių, kurie dalijasi paskyromis, pavyzdžiui, pasiūlydama funkciją, leidžiančią abonentams mokėti tik šiek tiek daugiau už kitų namų ūkių įtraukimą.

Kitas „Netflix“ rezultatams įtakos turėjęs veiksnys yra intensyvi konkurencija, kuria sudaro kitos milžinės, pavyzdžiui, „Apple“ ir „Disney“.

„Mūsų planas yra dar kartą paspartinti mūsų žiūrimumo ir pajamų augimą ir toliau tobulinti visus „Netflix“ aspektus, ypač mūsų programų ir rekomendacijų kokybę“, – teigė „Netflix“ ir pridūrė, kad „dvigubai sumažins“ turinio kūrimą.

Anot „Enderle Group“ analitiko Robo Enderle'o, kartu su aršia konkurencija „Netflix“ ir jos varžovės susiduria su infliacijos keliama grėsme, dėl kurios žmonės dažnai priversti įvertini, kiek pramogų platformų prenumeratų jie gali sau leisti.

„Infliacijai įsigalėjus, žmonės pradeda atidžiau skaičiuoti savo pajamas“, – pažymėjo analitikas.

Neseniai „Netflix“ paskelbė apie prenumeratos kainų didinimą Jungtinėse Valstijose, kur bazinis prenumeratos planas dabar kainuoja apie 10 JAV dolerių, o brangiausias – apie 20 JAV doleri7.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.