D.Antanaitis internete pasidalijo vaizdo įrašu, kaip jo vadovaujamos lietuvių kompanijos „Ostara“ sukurtas hibridinis dyzelinis-elektrinis visureigis įveikinėja snieguotą trasą.
Vaizdo įrašas geriausiai matomas žiūrint išmaniuoju telefonu:
Kaip lrytas.lt yra pasakojęs kūrėjas, „Krampus“ idėja buvo pradėta svarstyti 2010–2012 metais, o projekto pradžia reikėtų laikyti 2017 m. Didžioji dalis projekto finansavimo vyksta iš privačių lėšų.
Lietuvių tikslas – sukurti ir išbandyti platformą, kurią galima būtų pritaikyti įvairiose srityse: sienos apsaugoje, aplinkosaugoje, kalnakasyboje, galbūt karyboje ir kitur. Savavaldžio visureigio funkcija suteiktų galimybę pasiųsti mašiną ten, kur žmogui vykti būtų pavojinga, elektrinė pavara taptų privalumu ten, kur dėl slėgio ar kitų sąlygų (pavyzdžiui, aukštikalnėse) vidaus degimo varikliai susiduria su problemomis.
Elektrinė pavara taip pat leidžia visureigiui judėti itin tyliai – kas būtų privalumu specialiųjų tarnybų ar karinėse operacijose.