Iš užsienio nepavyko prisijungti prie epaslaugos.lt, parodė rusišką žinutę – paaiškino, kas nutiko

Penktadienį vienas „Facebook“ vartotojas pasidalino savo patirtimi, kad jungdamasis į svetainę epaslaugos.lt iš Jungtinių Amerikos Valstijų, negali prisijungti – o jam parodoma rusiška žinutė, informuojanti apie tai, kad jungimasis užtruko.

 Vartotojas pasidalino savo patirtimi, kad jungdamasis į svetainę epaslaugos.lt iš Jungtinių Amerikos Valstijų, negali prisijungti.<br> Ekrano nuotr.
 Vartotojas pasidalino savo patirtimi, kad jungdamasis į svetainę epaslaugos.lt iš Jungtinių Amerikos Valstijų, negali prisijungti.<br> Ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2023-03-03 10:49

Portalas lrytas.lt susisiekė su svetainę administruojančio Informacinės visuomenės plėtros komiteto skaitmeninės aplinkos skyriaus vedėju, atliekančiu direktoriaus funkcijas Arminu Rakausku ir pasiteiravo, dėl kokių priežasčių vartotojas susidūrė su tokia problema.

A.Rakauskas nurodė, kad tai yra susiję su vartotojo naršyklės nustatymais.

„Turime šį pranešimą, tikriname prisijungimą iš kitų šalių, bet kol kas jokių problemų nematome, – sakė IVPK vadovas. – Tai susiję su „Cloudfare“: programine įranga, kuri skirta atremti DDoS atakas. Bet iš principo tai yra kalbų nustatymai, ir vartotojas turi susitvarkyti savo naršyklę, ir jam viską rodys angliškai arba lietuviškai“.

A.Rakausko teigimu, IVPK išbandė prisijungimus iš kitų šalių, neaptiko problemų, tad mano, kad tai yra vienetinis atvejis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.