Konkrečiai ši transporto priemonė, vadinama VRAC Katastrofų zonos gelbėjimo automobiliu (isp. Vehiculo de Rescate en Areas Catastroficas), buvo sukurta iš šarvuočio „Pegaso BMR“, skirto Ukrainos kariuomenės medicininės evakuacijos tikslams.
Teigiama, kad pasaulyje yra tik trys šios VRAC versijos mašinų vienetai. Tačiau lieka neaišku, ar ši transporto priemonė buvo pristatyta Ukrainos ginkluotosioms pajėgoms kaip paramos dalis, ar įsigyta kitais būdais.
Reikėtų priminti, kad pirmasis ispaniškojo šarvuočio „Pegaso BMR“ prototipas buvo pristatytas 1975 m. – o 1979 m. pradėtas gaminti serijiniu būdu.
Standartinės konfigūracijos „BMR 3560.50“ („BMR-PP“) gali būti komplektuojamas su kulkosvaidžiu arba 40 mm granatsvaidžiais. Be to, sukurta daugybė kitų šio šarvuoto transporterio variantų – pavyzdžiui, prieštankinių valdomų raketų (ATGM) platforma, kovinės inžinerijos transporto priemonės, NBC (branduolinių, biologinių ir cheminių nelaimių) žvalgybos mašina, savaeigiai minosvaidžiai, vadovavimo ir štabo transporto priemonės ir kita.
Parengta pagal „Defense Express“.