Dideli „X“ užmojai: teigia, kad nauji produktai konkuruos su „YouTube“ ir „LinkedIn“

Socialinio tinklo „X“, kuris anksčiau buvo žinoma kaip „Twitter“ – vadovybė teigė, kad šis socialinis tinklas sieks naujų verslo krypčių vaizdo įrašų bei įdarbinimo srityse ir ateityje konkuruos su „YouTube“ ir „LinkedIn“, praneša „HT Tech“.

„X“ – socialinių tinklų svetainės, kuri anksčiau buvo žinoma kaip „Twitter“ – vadovybė teigė, kad socialinis tinklas sieks naujų verslo krypčių vaizdo įrašų ir įdarbinimo srityse ir ateityje konkuruos su „YouTube“ ir „LinkedIn“<br>AFP / Scanpix nuotr.
„X“ – socialinių tinklų svetainės, kuri anksčiau buvo žinoma kaip „Twitter“ – vadovybė teigė, kad socialinis tinklas sieks naujų verslo krypčių vaizdo įrašų ir įdarbinimo srityse ir ateityje konkuruos su „YouTube“ ir „LinkedIn“<br>AFP / Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 30, 2023, 9:31 AM

Pasak šaltinio, „X“ savininkas Elonas Muskas ir generalinė direktorė Linda Yaccarino per ketvirtadienį vykusį visos bendrovės susirinkimą, skirtą paminėti metams nuo E. Musko įvykdyto „Twitter Inc.“ perėmimo, minėjo planus konkurioti su šiomis dviem svetainėmis. Vadovybė taip pat užsiminė apie užmojus sukurti naujienų platinimo paslaugą „XWire“, kuri konkuruotų su „PR Newswire“, teigė šaltinis, prašęs neviešinti jo tapatybės.

Susitikimas buvo pirmas kartas, kai E. Muskas ir L. Yaccarino kartu kalbėjo apie visą bendrovę, nurodėšaltinis. L. Yaccarino buvo įdarbinta „X“ generaline direktore gegužę ir atėjo iš „NBCUniversal“, kur buvo atsakinga už reklamą ir partnerystę.

E. Muskas prieš metus – spalio 27 d. – pasirašė 44 mlrd. dolerių vertės sandorį dėl „Twitter“ įsigijimo. Jis greitai atleido daugumą socialinio tinklo vadovų ir atleido arba paskatino atsistatydinti daugumą darbuotojų. Ir E. Muskas, ir L. Yaccarino skelbė, kad platformoje praleidžiama rekordiškai daug laiko, ir suskaičiavo 500 mln. vartotojų – nors kai kurių trečiųjų šalių vertinimais, prie „X“ dabar prisijungia mažiau žmonių nei pernai šiuo metu.

L. Yaccarino daugiausia dėmesio skyrė santykiams su reklamdaviais, o E. Muskas susitelkė į produkto pertvarkymą, reklamuodamas „premium“ prenumeratą, keisdamas paskyros „patvirtinimo“ reikšmę ir pasitelkdamas bendruomene paremtą faktų tikrinimo sistemą „Community Notes“.

Kaip „X“ konkuruos su „YouTube“, „LinkedIn“ ir „PR Newswire“, neaišku – vadovai pateikė nedaug informacijos.

Bendrame „X“ darbuotojams išsiųstame vidaus pranešime, kurį matė ir „Bloomberg News“, E. Muskas ir L. Yaccarino teigė, kad bendrovė „dabar yra pasirengusi augti“, ir paminėjo „dešimtmečio trukmės inovacijas vos per 12 mėnesių“.

Parengta pagal „HT Tech“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.