Laikinai neveikė mobilusis parašas

Trečiadienį ryte į portalą lrytas.lt kreipėsi skaitytojai, pastebėję, kad neveikia mobilusis parašas.

Trečiadienį apie 9 val. ryte į portalą lrytas.lt kreipėsi skaitytojai, skųsdamiesi, kad jiems neveikia mobiliojo parašo paslauga.<br>123rf nuotr.
Trečiadienį apie 9 val. ryte į portalą lrytas.lt kreipėsi skaitytojai, skųsdamiesi, kad jiems neveikia mobiliojo parašo paslauga.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2024-05-15 09:53, atnaujinta 2024-05-15 10:10

Portalo skaitytoja informavo, kad prie internetinio banko prisijungti galima, tačiau sudėtingesnių operacijų – pavyzdžiui, patvirtinti mokėjimą – įvykdyti nepavyksta.

Gedimą portalui lrytas.lt patvirtino „Telia Lietuva“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis, kuris teigė, kad gedimas yra „SK ID Solutions“ pusėje.

„Su gedimu susiduria apie 30 proc. vartotojų, gedimas jau šalinamas“, – sakė A. Stasiulaitis.

„SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas portalui lrytas.lt teigė, kad gedimas užfiksuotas trečiadienį 8 val. 30 min. ir pašalintas 9 val. 30 min.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.