Įskridimą aptiko ir stebėjo Lenkijos ginkluotųjų pajėgų radarų sistemos. Įsikišus rusų navigatoriui, orlaivis pakoregavo kursą ir paliko Lenkijos oro erdvę.
Lenkijos valdžios institucijos susisiekė su kolegomis iš Rusijos, kurie pripažino pažeidimą ir priskyrė jį „Su-24MR“ navigacijos sistemos gedimui.
„Su-24MR“ yra sovietų gamybos taktinis žvalgybinis lėktuvas. Jis skirtas vykdyti žvalgybą bet kokiu oru, dieną ir naktį iki 400 km už kariuomenės sąlyčio linijos.
Kuriant didelio aukščio žvalgybinį lėktuvą „MiG-25R“ (pradėtas gaminti 1964 m.), Sovietų sąjunga patvirtino programą, pagal kurią buvo kuriama ir diegiama oro žvalgybos įranga, pagrįsta tuo metu naujausiomis lazerinėmis, šiluminėmis ir radiolokacinėmis technologijomis.
Tačiau „MiG-25R“ buvo labai specializuotas didelio aukščio žvalgybos lėktuvas, o kariuomenei reikėjo ir mažo aukščio greitaeigio žvalgybos lėktuvo, todėl buvo nuspręsta pritaikyti tuo metu naują fronto bombonešį „Su-24“.
Naujos modifikacijos lėktuvo bandymai prasidėjo 1980 m. rugsėjį, o į tarnybą jis buvo priimtas 1984 m. 1985 m. pradėtas tiekti karinėms oro pajėgoms.
Lėktuvas neturi jokios puolamosios ginkluotės – nors savigynai gali turėti pakabinamas raketas „R-60“. Pabūklų nėra.
Lėktuvo žvalgybos įrangą sudaro oro žvalgybos sistema „BKR-1“, kuri susideda iš:
šoninio skenavimo radaro „M-101 „Štyk“. Radaro skiriamoji geba – 5–7,5 metro.
0,3 m skiriamosios gebos panoraminės aerokameros „AP-402P“
TV žvalgybos įrangos „M-152.2 Aist-M“
perspektyvinės oro kameros „A-100“
infraraudonųjų spindulių žvalgybos stoties „Zima“
radiacinės žvalgybos bloko „M-341 Ether-1M“ ir lazerinės įrangos bloko „M-103 Špil-2M“. Vietoje „M-103“ įranga gali būti pakabinamas bendrosios radiotechninės žvalgybos blokas „M-321“ su stotimi „SRS-14 Tangazh“
Nuo 2021 m. Rusijos jūrų aviacijos pajėgose yra apie 12–15 „Su-24MR“, dar 60–70 tarnauja Rusijos oro ir kosminiuose daliniuose.