„4++“ kartos naikintuvai baigė visus gamyklinius bandymus ir buvo priimti karinio techninio personalo po įvertinimo įvairiomis eksploatacijos sąlygomis. Dabar orlaiviai perkelti į jiems skirtą aviacijos bazę, patvirtino bendrovė.
„Rostek“ generalinio direktoriaus pirmojo pavaduotojo Vladimiro Artiakovo teigimu, „šiandien naujos orlaivių sistemų partijos yra įvairiose parengties stadijose. „Su-35S“ yra aprūpintas pažangia ginkluote ir tolimojo nusitaikymo sistemomis bei yra skirtas dominavimo ore misijoms, taip pat antžeminių ir jūrinių taikinių naikinimui dieną ir naktį, paprastomis ir nepalankiomis oro sąlygomis.“
Jis pridūrė, kad orlaivio veikimo nuotolis leidžia jam atakuoti taikinius toli nuo oro bazių.
„Su-35S“, kurį pareigūnai apibūdina kaip pereinamąją platformą link penktosios kartos kovos sistemų, turi naujus skaitmeninio valdymo variklius su traukos vektoriavimo galimybėmis, pagerinančiomis ir manevringumą, ir našumą.
„Jungtinės lėktuvų korporacijos“ generalinis direktorius Vadimas Badekha nurodė, kad korporacija ketina paspartinti didelės paklausos orlaivių gamybą. „Mūsų prioritetas – didinti „Su-34“, „Su-35“ ir „Su-57“ orlaivių gamybą, – sakė V. Badekha. – Šiais metais kiekvieno tipo orlaivių gamybos apimtys didės. Siekdami tai užtikrinti, toliau plėsime savo gamybos teritoriją.“
Korporacijos pareigūnai pažymėjo, kad didėjant gamybos apimtims reikia plėsti techninius pajėgumus ir ugdyti darbo jėgą. Bendrovė investuoja į darbuotojų mokymą ir infrastruktūros modernizavimą, kad pašalintų kliūtis ir išlaikytų didesnį gamybos tempą.
„Su-35S“ tebėra pagrindinis Rusijos oro pajėgų modernizavimo strategijos objektas, o jo dislokavimas turėtų sustiprinti Oro ir kosmoso pajėgų kovinę parengtį įvairiose veiklos srityse, rašo „Defence Blog“.