VASAROK SU

žiniomis ir žvaigždėmis

Vasarą prenumeruok Lrytas
PREMIUM vos už 12,99 Eur metams
ir gauk bilietą į pasirinktą koncertą
Taujėnų dvare dovanų

Kai kuriems vartotojams sutriko „Microsoft 365 Family“ veikla

2025 m. balandžio 10 d. 17:09
Lrytas.lt
Patys „Microsoft“ informuoja, kad kai kurie bendrovės vartotojai skundžiasi, jog negali naudotis „Microsoft 365“ paslaugomis.
Daugiau nuotraukų (1)
„Vartotojai, turintys „Microsoft 365 Family“ prenumeratas, gali negalėti naudotis „Microsoft 365“ paslaugomis. Peržiūrime paslaugos telemetriją ir naujausius paslaugos pakeitimus, kad nustatytume problemos šaltinį“, – skelbia bendrovė ir nurodo, kad situacijos atnaujinimo galima tikėtis 18 val. 30 min. Lietuvos laiku.
Internete galima rasti vartotojų atsiliepimų, kuriuose pasakojama, kad pagrindinė paskyra veikia, bet neveikia kitų šeimų narių paskyros.
„Microsoft 365“ yra debesų kompiuterijos pagrindu veikianti platforma, suteikianti prieigą prie tokių programų kaip „Microsoft Teams“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „Outlook“, „OneDrive“ ir t.t., taip pat DI asistento „Copilot“.
Kol kas pranešama tik apie „Microsoft 365 Family“ sutrikimus – skundų dėl verslams siūlomų „Microsoft“ paslaugų bent jau kol kas nematyti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.