„Vartotojai, turintys „Microsoft 365 Family“ prenumeratas, gali negalėti naudotis „Microsoft 365“ paslaugomis. Peržiūrime paslaugos telemetriją ir naujausius paslaugos pakeitimus, kad nustatytume problemos šaltinį“, – skelbia bendrovė ir nurodo, kad situacijos atnaujinimo galima tikėtis 18 val. 30 min. Lietuvos laiku.
Internete galima rasti vartotojų atsiliepimų, kuriuose pasakojama, kad pagrindinė paskyra veikia, bet neveikia kitų šeimų narių paskyros.
„Microsoft 365“ yra debesų kompiuterijos pagrindu veikianti platforma, suteikianti prieigą prie tokių programų kaip „Microsoft Teams“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „Outlook“, „OneDrive“ ir t.t., taip pat DI asistento „Copilot“.
Kol kas pranešama tik apie „Microsoft 365 Family“ sutrikimus – skundų dėl verslams siūlomų „Microsoft“ paslaugų bent jau kol kas nematyti.