Agentūros „Associated Press“ Pakistane duomenimis, užsienio reikalų ministras Ishaqas Darasas trečiadienį vakare informavo įstatymų leidėjus, kad atsakant į Indijos smūgį buvo panaudoti Kinijos tiekiami „J-10C“ naikintuvai ir kad Kinija nuo pat pradžių buvo informuota apie įvykius.
„Buvo duoti nurodymai taikytis tik į Indijos lėktuvus, kurie paleido naudingąjį krovinį, – parlamentui sakė I. Daras. – Štai kodėl buvo numušti tik penki lėktuvai. Jei nurodymas būtų buvęs kitoks, būtų buvę smogta beveik 10-čiai – 12-ai reaktyvinių lėktuvų“.
Ministras dar nurodė, kad Pakistanas antradienį apie 22 val. gavo žvalgybinės informacijos, rodančios apie neišvengiamą Indijos smūgį.
Pasak užsienio reikalų ministro, nedelsiant buvo imtasi gynybinių parengiamųjų veiksmų, o trečiadienį 4 val. ryto į Užsienio reikalų ministeriją buvo iškviestas Pekino ambasadorius Islamabade, nes situacija klostėsi taip greitai.
„Reuters“ pranešime teigiama, kad Indija atmetė Pakistano teiginį kaip „dezinformaciją“. Indijos vyriausybė ketvirtadienį dar nebuvo patvirtinusi, kad per konfrontaciją būtų patirta kokių nors orlaivių nuostolių.
I. Darasas dar nurodė, kad keturi Indijos lėktuvai bandė pažeisti Pakistano oro erdvę, bet buvo perimti ir nukreipti atgal. Vėliau į iš Indijos teritorijos vidaus pakilusius lėktuvus buvo nukreiptas atsakomasis smūgis. Ministras sakė, kad atsako iš oro pajėgų dalis buvo Kinijos „Chengdu Aerospace Corporation“ pagaminti daugiafunkciniai naikintuvai „J-10C“.
Agentūra „Bloomberg“ pranešė, kad po šių pranešimų Kinijos gynybos įmonių akcijos pabrango, pabrėždama galimą kovinių išbandytų platformų eksporto skatinimą.
„Dauguma šiuolaikinių šalies viduje sukurtų Kinijos platformų dar nėra išbandytos mūšyje, – sakė „Bloomberg Intelligence“ analitikas Eric Zhu. – Taigi, kovinių bandymų rezultatai yra jų eksporto potencialo privalumas“.
Indija ketvirtadienį dar nebuvo pateikusi papildomos informacijos apie smogiamojoje misijoje dalyvaujančių orlaivių skaičių ar tipus, rašo „Defence Blog“.