Šarvuotasis automobilis „Ladoga“ buvo sukurtas specialiai kareiviams apsaugoti nuo pasalų ir minų per operacijas ginčytinose zonose. Kaip pažymėjo gamintojai, buvo atlikti lyginamieji „Ladoga“ ir plačiau žinomo „GAZ Tigr“ bandymai. Pranešama, kad tų bandymų metu „Ladoga“ buvo pranašesnė už savo pirmtaką nuotolio, keliamosios galios, mobilumo ir įgulos apsaugos atžvilgiu.
Bendrovės teigimu, naujausioje „Ladoga“ versijoje sumontuotas vientisas šarvuotas kėbulas, sustiprintas balistinis stiklas ir visiškai apsaugotas variklio skyrius. Pagal Rusijos standartą mašinos šarvuotumas atitinka BR5 lygį, kuris atitinka STANAG 4569 2 lygį. Tai užtikrina atsparumą 7,62x39 mm kalibro šarvamušiams padegamiesiems šoviniams ir minų sprogimams po ratais ar važiuokle.
Pagrindinis atnaujintos mašinos bruožas – minoms atspari kėbulo apačios konstrukcija, kuria siekiama sumažinti aukų, patiriamų dėl pakelėse padėtų sprogstamųjų užtaisų, skaičių.
Nors kai kuriose Rusijos žiniasklaidos priemonėse teigiama, kad mašina kainuoja tik 55 800 JAV dolerių, šaltiniai Rusijos ginkluotosiose pajėgose teigia, kad tikroji įsigijimo kaina yra artimesnė 245 000 JAV dolerių už vienetą – neįskaitant standartinių ryšių ir elektroninės kovos sistemų. Šiuose pranešimuose taip pat nurodoma, kad šiuo metu eksploatuojamame modelyje, palyginti su pradiniu prototipu, yra reikšmingų struktūrinių pakeitimų.
Ši platforma yra ekonomiškai efektyvi alternatyva vidaus saugumo pajėgoms ir teisėsaugos padaliniams, veikiantiems sudėtingoje ir priešiškoje aplinkoje, rašo „Defence Blog“.