Pranešama, kad oficialus naujojo modelio pristatymas vyksta gegužės 29 d. – birželio 1 d. Uzbekistano sostinės Pergalės parke vykstančioje parodoje.
Projekto pavadinimas ir gamintojas kol kas nežinomi, tačiau tikėtini kūrėjai yra neseniai įsteigta bendrovė „Semey Engineering“ ir Čirčiko Šarvuočių remonto gamykla. Taip pat gali būti, kad modernizacija yra kitos bendrovės produktas.
Futuristinis karo mašinos dizainas yra ypač įspūdingas, rašo „Militarnyj“. Visas tanko korpusas paslėptas po apsauginiu dangčiu, kuris greičiausiai pagamintas iš šarvuotų elementų. Tai galėtų padidinti kovinės transporto priemonės išgyvenamumą šiuolaikiniame mūšio lauke, kur dronai yra pagrindinė kovos sistema.
Šonuose matyti ilgas ištisinis skydas su įstrižais stačiakampiais ir „koriais“ paviršiuje, kurie yra ne apsauginiai, o veikiau dekoratyviniai elementai. Plokštė dengia tanko šoninę iškyšą ir dalį vikšrų.
Variklio ir transmisijos skyrius taip pat pakeistas: išmetimo sistema dabar turi du vamzdžius vietoje vieno plokščio, o radiatoriaus grotelės yra banguotos formos.
Tanko bokštelis pilnai paslėptas po šarvais. Galinėje dalyje yra pratęsimas – tikriausiai nišinis skyrius įrangai laikyti, oro kondicionavimo sistemoms ar papildomai elektronikai įrengti.
Pabūklą taip pat dengia gaubtas, tačiau ši konstrukcija neturi akivaizdžios praktinės paskirties, išskyrus galbūt papildomą apsaugą nuo žalingų elementų.
„Militarnyj“ pavyko rasti vieną iš Uzbekistano gynybos ministerijos pristatymų, kuriame buvo aprašytas modernizuotas „T-64B“ su panašiomis konstrukcijos savybėmis. Jame pažymima, kad originalus „5TDF“ variklis pakeistas nauju Pietų Korėjos „Doosan“ dyzeliniu varikliu „DP222LC“, kurio galia – 950 AG.
Tanke įrengti nauji priekiniai žibintai. Be to, matomas į fotoaparatą panašus objektas leidžia manyti, kad vairuotojas gali turėti naktinio vairavimo įrangą. Įdomu ir tai, kad transporto priemonės korpuse vizualiai nėra tradicinės „T-64B“ optikos ir tripleksų. Naujų išorinių optinių sistemų taip pat nėra. Tačiau bokštelio korpuso priekyje yra apvali skylė, kuri tikriausiai tarnauja kaip vieta optikai įrengti.
Tanke nėra minosvaidžių dūmų uždangoms, taip pat NSVT tipo kulkosvaidžių.
Pagal Uzbekistano gynybos ministerijos infografiką, kovinė mašina sveria 38,5 tonos ir gali išvystyti iki 50 kilometrų per valandą greitį.
Dar 2020 m. Čerkasų Šarvuočių remonto gamykla pademonstravo „T-64B“ modernizaciją su indeksu „T-64MV“, kurioje „5TDF“ variklis buvo pakeistas rusišku V formos varikliu „V-84“, rašo „Militarnyj“.
