Lietuvius „Samsung“ techninė pagalba pasieks ir per „Facebook“

„Samsung Electronics“ tapo pirmąja technologijų įmone, kuri savo klientams Lietuvoje pasiūlė naują techninės pagalbos metodą. Kiekvienas socialinio tinklo „Facebook“ naudotojas internetu turi galimybę greitai gauti patyrusių ekspertų atsakymus į dominančius klausimus apie „Samsung“ produktus.

Daugiau nuotraukų (1)

„Samsung“ ir lrytas.lt inf.

Jun 28, 2012, 7:58 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 3:39 PM

„Samsung“ pagalbos paskyra pasiekiama oficialaus „Samsung Lietuva“„Facebook“ puslapio skiltyje „Palaikymo forumas“. Kiekvienai produktų grupei – mobiliesiems įrenginiams, TV, garso, vaizdo, foto aparatūrai, kompiuterinei ir buitinei technikai – sukurtos atskiros skiltys. Kiekvienas prisijungęs per „Facebook“ gali užduoti dominantį klausimą „Samsung“ technologijų ekspertams, susipažinti su kitų „Facebook“ vartotojų anksčiau pateiktais klausimais ir gautais atsakymais, diskutuoti ir dalintis savo patirtimi.

Paskyros informacinėje skiltyje vartotojai gaus ir naudingų žinių apie naujausių „Samsung“ produktų sistemų atnaujinimus, ji bus reguliariai papildoma įvairiais patarimais, pavyzdžiui, kaip naudotis naujausių technologijų teikiamais pranašumais.

Naujoji paslauga „Samsung“ klientams Lietuvoje prieinama štai čia. Panašios paskyros parengtos ir „Samsung“ klientams Latvijoje bei Estijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.