Siūlomų atsisiųsti produktų reklamos pasirodys vartotojui kaip naujienų srautas, nepriklausomai nuo to, ar jis išreiškė susidomėjimą parduodančia kompanija, ar ne.
Facebook technikai sukūrė technologiją, kuri leidžia kompanijai sekti, kokias programas žmogus turi savo telefone ir siūlyti panašių produktų reklamas, remiantis gauta informacija.
Tai iš esmės pakeistų iki šiol veikusį reklamų siūlymo principą. Anksčiau FB naujienų sraute daugiausia pasirodydavo reklamos, atrinktos pagal naudotojo preferencijas. Tai būdavo dalykai, kuriuos žmogus pats patvirtindavo, pavyzdžiui jo draugai, „Patinka“ paspaudimai, sekamos ir remiamos istorijos ar puslapiai. Taip pat pirmasis „Facebook" reklamų produktas skelbė reklamas, orientuodamasis į tai, kokius kompanijų vardus naudotojas pamini savo statuso atnaujinimuose.
Pasak „Wall Street Journal“, didžioji problema yra tame, kad naujoji programa leidžia „Facebook" žinoti, kokias programas žmogus parsisiuntė.
Privatumo gynėjai teigia, kad mažų mažiausiai FB turėtų suteikti galimybę vartotojui pasirinkti, ar jis nori, kad siūlomi produktai būtų parenkami tokiu būdu.
Justinas Brookmanas, Demokratijos ir technologijų centro vadovas privatumo klausimais, teigia, kad „Facebook" turėtų būti sąžiningas ir atviras šiuo klausimu: „Ar vos prisijungę jūs iš tiesų tikitės, kad būsite stebimas?“.
Socialinio tinklo atstovas spaudai atsisakė komentuoti produktą privatumo klausimais.