Mobiliojo ryšio operatoriai sako „sudie“ SMS žinutėms?

Vos prieš dvidešimt metų per Kalėdinį vakarėlį „gimusi“ technologinė naujovė – trumpoji tekstinė žinutė (SMS) – jau praranda savo žavesį. Tą patvirtino ir Švedijoje vykęs metinis „Tele2” renginys investuotojams: įmonės ateities strategijoje SMS žinutės buvo paminėtos tik kaip nuostolių priežastis.

Prarastus pelnus dėl sumažėjusio trumpųjų žinučių populiarumo mobiliojo ryšio operatoriai ketina kompensuoti skambučių ir mobiliojo interneto mokesčiais.<br>V. Balkūno asociatyvi nuotrauka
Prarastus pelnus dėl sumažėjusio trumpųjų žinučių populiarumo mobiliojo ryšio operatoriai ketina kompensuoti skambučių ir mobiliojo interneto mokesčiais.<br>V. Balkūno asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Dec 13, 2012, 2:23 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 4:03 PM

„Per pastaruosius metus pasaulinė trumpųjų žinučių rinka susitraukė 40 mlrd. dolerių“, - pristatyme sakė „Tele2” atstovė Roxxana Zae.

Tai atrodo itin didelis skaičius, kai sužinai, kad per pastaruosius dešimt metų vidutinė už telekomunikacijos paslaugas išleidžiama suma išaugo 67 procentais.

SMS nykimo priežastis – išaugęs išmaniųjų telefonų populiarumas. Turėdami prie interneto prijungtus įrenginius žmonės neberašo tradicinių trumpųjų žinučių, jie mieliau bendrauja per socialinius tinklus, tokius kaip „Facebook“ ir „Twitter“.

Prarastus pelnus dėl sumažėjusio trumpųjų žinučių populiarumo mobiliojo ryšio operatoriai ketina kompensuoti skambučių ir mobiliojo interneto mokesčiais.

Tačiau ir čia yra problemų – mobiliojo ryšio rinka Vakarų ir Šiaurės šalyse jau užpildyta, prakalbamas laikas yra nusistovėjęs, ir jo atpiginimas neprivers žmonių kalbėti daugiau, nei jiems reikia.

Įmonėms, norinčioms padidinti pelnus, teks daugiau pinigų „išspausti“ iš esamų klientų, o ne bandyti privilioti naujų.

„Kadangi žmonių, kurie prisijungs prie mobiliųjų tinklų, vis mažėja, tenka atsigręžti į jau esamus daug pinigų išleidžiančius vartotojus ir žiūrėti, ką galima jiems pasiūlyti“, - sakė „Tele2” vadovas M. Granrydas.

M. Granrydas metiniame įmonės pristatyme investuotojams teigė, kad įmonė gerinti rezultatus bandys pakeisdama savo veidą – iš daugybę metų pabrėžto „pigiausio“ į „kokybišką“.

„Ilgą laiką mes labai stengėmės įrodyti, kad esame pigūs, net savo reklamose rodėme čekius. Atėjo metas to nepabrėžti, nes žmonės tikisi pigumo iš visų. Metas parodyti, kad mes galime suteikti kokybiškas paslaugas už mažą kainą“, - sakė M. Granrydas.

Kiekvienas kliento žingsnis turi būti lengvas ir malonus – net ir tinklo palikimas.

„Nes tie, kurie šiandien išeina, rytoj gali sugrįžti“, - tikėjosi M. Granrydas.

Labiausiai save rinkoje išskirti „Tele 2”tikisi maloniomis smulkmenomis. Kaip pavyzdys buvo pateikta Norvegijos skrydžių bendrovė, leidusi savo keleiviams skrydžio metu naudotis nemokamu interneto ryšiu, ir „Ikea“, kuri savo klientams siūlo įsigyti ne tik baldų, bet ir kavos.

Tiesa, kokios bus tos „malonios smulkmenos“, pristatyme nebuvo atskleista. Tik buvo mįslingai užsiminta apie tai, kad nuo šiol iššūkis bus metamas „nebe konkurentams, o visai industrijai“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.