Žurnalistai ir ekspertai vertino „Bitę“, „Omnitel“ ir „Tele 2“ septyniose kategorijose: išankstinio mokėjimo paslaugos, mėnesinio mokėjimo planai, aptarnavimas salone, klaidų ištaisymas, pakuotė, ryšio kokybė bei paslėptų mokesčių nebuvimas. Papildomo ekspertinio įvertinimo susilaukė ir mobiliojo ryšio operatorių reklamos.
Kiekvienoje kategorijoje geriausiai pasirodžiusį operatorių eksperimento dalyviai įvertino trimis balais, o silpniausiai – vienu. Vienintelėje kategorijoje, kur buvo vertinama ryšio kokybė, visi operatoriai gavo aukščiausią įvertinimą. Iš operatorių tik „Bitė“ jokioje kategorijoje negavo mažiausio balo.
Daugiausiai balų eksperimente surinko „Bitė“ (19), antroje vietoje – „Omnitel“ (16), o tretieji – „Tele2“ (14). Pasak tyrimo autorių, nors skirtumas yra nežymus, operatorių paslaugų kainas galima papildomai palyginti Ryšių reguliavimo tarnybos tinklalapyje.