Pasak vieno „Verslo žinių“ kalbinto telekomunikacijų eksperto, šiandien „Omnitel“ vis dar ieško konkurencinio pranašumo, paprastai tariant, „savojo veido“. „Tele2“ yra užėmusi kainų lyderio („toks pats kokybiškas, tik pigesnis“) nišą, „Bitė“ – draugiškiausio („toks pats pigus, tik draugiškesnis“) operatoriaus poziciją. O „Omnitel“, eksperto įsitikinimu, tapo „ir brangus, ir arogantiškas“.
„Taigi pirmas uždavinys „Omnitel“ vadovui – įtvirtinti naują bendrovės pozicionavimą rinkoje“, – dėsto jis. Ir svarsto, kad bus išnaudotas „Omnitel“ potencialas bendradarbiaujant su programėlių kūrėjais ir turimas technologinis pranašumas.
Eksperto nuomone, drastiškų kainų mažinimo vargu ar sulauksime.
„Įvertinus faktą, kad vidutinė „Omnitel“ vartotojo sąskaita nėra didžiausia tarp operatorių, galima manyti, kad „Omnitel“ kainų nemažins, tačiau ieškos būdų, kaip pakeisti savo, kaip brangaus operatoriaus, įvaizdį. Tikėtina, kad investicijos į naujas technologijas, ypač jei jos nebus naujo įvaizdžio sudedamoji dalis, bus minimalios, tad naujų paslaugų įvairovės nereikėtų laukti“, – prognozuoja ekspertas.