„Facebook“ atskleidė savo naujienų srauto receptą

Siekdamas pakelti vartotojų ir verslo partnerių pasitikėjimą naudojama paslauga, „Facebook“ nusprendė atskleisti daugiau informacijos apie savo naujienų srauto sudarymo subtilybes, praneša „The Wall Street Journal“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 8, 2013, 5:15 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 1:44 AM

Nuo šiol apie algoritmą, pagal kurį nustatoma sekamų žmonių ir puslapių įrašų vieta, „Facebook“ rašys savo tinklaraštyje. Anksčiau tai buvo akylai saugoma paslaptis.

Ateityje žadama papasakoti apie pagrindinius naujienų srautą formuojančius patobulinimus ir paaiškinti, kokia logika remdamasi įmonė juos priima.

Šia naujovė „Facebook“ nori su savo vartotojais sukurti dialogą, gauti atgalinį ryšį ir tapti skaidresnė.

Sulaukdavo daug kritikos

Ilgą laiką naujienų srauto sudarymas buvo pagrindiniu „Facebook“ kritikų objektu. Įmonė buvo kaltinama malšinanti verslo puslapių kuriamą turinį, taip versdama juos pirkti daugiau reklamos.

Praeitais metais pokyčiai įrašų reitingavimo sistemoje sukėlė tikrą skundų iš verslo savininkų laviną. Jie sakė, kad pakeitimai drastiškai sumažino jų kuriamo turinio peržiūrų, patiktukų ir komentarų skaičių. Tuo metu apmokėtų įrašų tai nepaveikė.

„Facebook“ tada aiškino, kad pakeitimai įgyvendinti siekiant sumažinti brukalo kiekį ir pabrėžė, jog reklamos naujienų sraute yra nustatomos pagal visiškai kitą formulę.

Žaisti pavojinga

Atidžiai vartotojų veiklą sekanti įmonė pripažįsta, kad žaidimai su naujienų srauto sraigtais gali būti sudėtingi. Vidutinis „Facebook“ vartotojas per dieną gali pamatyti maždaug 1500 įrašų.

Įvertindamas asmens kontaktų skaičių, ką jis mėgsta, ką slepia ir kaip jis sąveikavo su įrašais praeityje, „Facebook“ kasdien išskiria apie 300 įrašų.

Kartu su šia žinia, „Facebook“ paskelbė apie dar vieną naują naujienų srauto patobulinimą. Jis turėtų pakelti svarbius ar įdomius įrašus, kuriuos vartotojas galėjo praleisti, atgal į naujienų srauto viršų.

„Facebook“ teigimu, šis pakeitimas padidino draugų komentarų ir patiktukų skaičių 5 proc., o sąveikų su verslo puslapiais – 8 proc.

Įmonės duomenis, žmonės paprastai perskaitydavo apie 57 proc. viso savo naujienų srauto, su patobulinimu šis skaičius pakilo iki 70 proc.

Parengė Edgaras Savickas

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.