„Samsung“ ir „Apple“ naudotojų įpročiai – panašiausi

Tegul „Apple“ su „Samsung“ bylinėjasi iki pažaliavimo, tegul reklamose viena iš kitos tyčiojasi lyg maži vaikai, o vienos ir kitos kompanijos gerbėjai diskusijose pešasi iki pamėlynavimo. Reklamos bei vartotojų įpročių tyrimo kompanija „Flurry“, objektyviai įvertinusi vienus ir kitus, paskelbė, kad „Samsung“ išmaniųjų telefonų pirkėjai kur kas panašesni į „iPhone“ naudotojus, negu į kitų „Android“ sistemos telefonų gerbėjus. Jie labiau domisi programėlėmis, dažniau naudojasi išmaniosiomis funkcijomis, geriau „virškina“ reklamą. Žodžiu, elgiasi visiškai taip pat, kaip nekenčiamieji konkuruojančios „Apple“ gerbėjai.

Gal jų gamintojai ir bylinėjasi, o gerbėjai vis pašiepia vienas kitą, tačiau išties, ir vieni, ir kiti labai panašūs. Tiesiog, kaip lenkai su lietuviais.<br>„Reuters“ nuotr.
Gal jų gamintojai ir bylinėjasi, o gerbėjai vis pašiepia vienas kitą, tačiau išties, ir vieni, ir kiti labai panašūs. Tiesiog, kaip lenkai su lietuviais.<br>„Reuters“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

Aug 21, 2013, 6:57 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 7:55 PM

„Flurry“ nurodo, kad „Samsung“ išmaniųjų telefonų savininkai apie 14 proc. daugiau laiko praleidžia naudodamiesi programėlėmis, negu turintieji kitų kompanijų „Android“ įrenginius.

Jie telefone dažniau skaito naujienas, varto žurnalus, naudojasi sveikatingumo, lavinamosiomis bei fotografavimo programomis. Planšetinių „Samsung“ kompiuterių savininkai dažniau naudoja bendravimo programėles.

Taigi, „Samsung“ savininkai virto tais, kuriuos reklamos užsakovai linkę vadinti „personomis“ – patraukliais jiems žmonėmis. Tarp jų - daugiau verslininkų, keliautojų, žaidimų entuziastų bei tiesiog mėgėjų įsigyti brangias naujoves, nei tarp kitų „Android“ įrenginių pirkėjų.

Tokią išvadą „Furry“ darbuotojai padarė ištyrę 45 tūkst. „Android“ įrenginių savininkų įpročius. Vienintelis rodiklis, kuriuo „Samsung“ nusileidžia kitiems „Android“ gamintojams ir „Apple“ – šios kompanijos klientai perka mažiau planšetinių kompiuterių.

91 proc. „Samsung“ gerbėjų naudojasi išmaniaisiais telefonais. Kitų „Android“ įrenginių vartotojai pasiskirstė taip: 88 proc. naudojasi telefonais, o 12 proc. – planšetiniais kompiuteriais. „Apple“ gerbėjai planšetinius kompiuterius mėgsta dar labiau – 28 proc. visų „iOS“ sistemos įrenginių yra „iPad“.

Išvada lyg ir akivaizdi. Pirmiausia – „Samsung“ pavyko žengti į aukštesnį lygį ir sužavėti ne tik pigesnės, tačiau ir aukštos klasės technikos gerbėjus. Antra – ši kompanija šiuo metu realiai valdo „Android“ išmaniųjų telefonų rinką, tuo pačiu užtikrindama sistemos augimą. Nes būtent „Samsung“ gali pasigirti programėlių kūrėjams ir investuotojams patraukliausiais vartotojais.

Neaišku, ar tai kelią grėsmę „Android“ sukūrusiai „Google“, tačiau akivaizdu, kad tai paverčia „Samsung“ dar pavojingesniu „Apple“ konkurentu. Tiek to, kad „Samsung“ jau parduoda daugiau išmanių nešiojamų įrenginių už „Apple“, „Lenovo“, „Sony“ ir „HTC“ kartu sudėjus – augantis investuotojams patrauklių vartotojų skaičius kelia didesnę grėsmę, nes ženkliai daro įtaką programėlių ekosistemos balansui.

Na, ką gi – tik įdomiau bus laukti rudens kovų. Juk rugsėjo 4 d. laukiama „Samsung Note III“, o rugsėjo 10 d. – „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ – pristatymų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.