Dėl tragedijos Panevėžyje „Bitė“ įgėlė bendrovei „Tele2“

Kurie politikai tai buvo, mobiliojo ryšio operatoriaus atstovai neįvardijo ir siūlė pasižiūrėti, kas garsiausiai skleidė kaltinimus viešojoje erdvėje. 

„Buvo melo apie pinigų plovimą ir vagystę... Taip negalima. Imsimės teisinių veiksmų“, - kalbėjo „Bitės“ generalinis direktorius Ch.Robbinsas.<br>ELTA nuotr.
„Buvo melo apie pinigų plovimą ir vagystę... Taip negalima. Imsimės teisinių veiksmų“, - kalbėjo „Bitės“ generalinis direktorius Ch.Robbinsas.<br>ELTA nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Sep 27, 2013, 3:23 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 5:41 PM

Kurie politikai tai buvo, mobiliojo ryšio operatoriaus atstovai neįvardijo ir siūlė pasižiūrėti, kas garsiausiai skleidė kaltinimus viešojoje erdvėje. 

„Konkretūs politikai minėjo, kad operatoriai vagia iš valstybės ir plauna pinigus kartu su BPC“, - teigė „Bitė Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas Pranas Kuisys. 

Taip pat Ch.Robbinsas teigė esantis „susigėdęs“ dėl konkurento veiksmų. 

„Šioje industrijoje esu 22 metus. Niekada nebuvau labiau susigėdęs, kaip dėl „Tele2“, kurie tragediją pavertė viešųjų ryšių akcija. Tai yra neteisinga“, - spaudos konferencijoje kalbėjo „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius. 

Sistemos spragas parodė nelaimė

Praėjusi savaitė buvo nerami tiek valstybinėms tarnyboms, tiek mobiliojo ryšio operatoriams.

Aistros dėl Bendrojo pagalbos centro ir mobiliųjų operatorių veiklos kilo po Dembavoje įvykusios tragedijos, kai buvo išprievartauta ir sudeginta vietinė mergina, kuri skambino į BPC, tačiau nesulaukė pagalbos.

Viena iš versijų, kodėl nepavyko jos rasti – esą mergina pagalbos kvietė iš telefono be SIM kortelės, todėl jos nebuvo galima rasti taip paprastai, kaip tai padaroma su SIM korteles turinčiais telefonais - trūko specifinės automatizuotos įrangos ir jos suderinimo su BPC.

Po šio įvykio Seimo nariai Naglis Puteikis ir Aurelija Stancikienė kreipėsi į prokurorus, kad baudžiamos bylos būtų iškeltos mobilaus ryšio bendrovėms „Bitei“ ir „Omnitel“ už įstatyme joms nustatytos pareigos nevykdymą, bei sugrąžinti iš šių dviejų operatorių jų gautus pinigus atgal į valstybės biudžetą.

Galėtų įdiegti naujus sprendimus per mėnesį

„Bitės“ atstovai tvirtino, kad reikalingus technologinius sprendimus galėtų įdiegti maždaug per mėnesį.

Konferencijos metu „Bitė“ demonstravo oficialius dokumentus, patvirtinančius, kad „Bitė“ iki šiol įvykdė visus BPC keltus reikalavimus.

„Mes nepateikiame lokacijos, nes tokio reikalavimo nebuvo. Pirmą kartą tokį prašymą iš BPC gavome vakar“, - sakė P.Kuisys.

Ch.Robbinsas pridėjo, kad BPC bent tris kartus kreipėsi į „Bitę“, prašydamas panaikinti galimybę skambinti telefonu 112, jei telefone nėra SIM kortelės.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.