Bendrovė veikia jau septynerius metus, tačiau nėra pelninga. Pirmąjį 2013 m. pusmetį jos nuostoliai siekė 69 mln. JAV dolerių, nors pajamos sudarė 254 mln. JAV dolerių. Tiesa, šiuo metu ja naudojasi 218 mln. vartotojų, parašančių 500 mln. pranešimų per dieną, o IPO laikomas didžiausiu tarp informacinių technologijų bendrovių nuo „Facebook“ debiuto rinkose 2012 m.
Šiuo metu socialinė žiniasklaida labai populiari, o „Twitter“ atsidūrė pačiame šio populiarumo centre, mano analitikai. Nors bendrovės finansų balansas dar niekada nebuvo teigiamas, tačiau jos pajamos 2010-2012 m. pakilo nuo 28 mln. JAV dolerių iki 317 mln. JAV dolerių. Apie 85 proc. „Twitter“ pajamų praėjusiais metais gauta iš reklamos, o likusi dalis - iš duomenų naudojimo licencijų teikimo.