„Bitė“ žada klientų telefonus sutaisyti per tris dienas

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ savo klientams įsipareigojo sugedus telefonui, planšetei ar modemui, juos pataisyti per tris darbo dienas. Iki šiol Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriams garantinis telefono taisymas vidutiniškai užtrukdavo dvi savaites ir ilgiau.

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ savo klientams įsipareigojo sugedus telefonui, planšetei ar modemui, juos pataisyti per tris darbo dienas.<br>M.Astrausko nuotr.
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ savo klientams įsipareigojo sugedus telefonui, planšetei ar modemui, juos pataisyti per tris darbo dienas.<br>M.Astrausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 8, 2013, 10:40 AM, atnaujinta Feb 21, 2018, 9:20 AM

„Klientams ne tik garantuojame suremontuoti telefoną per tris darbo dienas – kol įranga bus taisoma, suteiksime pakaitinį telefoną ir nemokamai išsaugosime telefone esančius duomenis“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Nauja „Bitės“ paslauga „Telefonų garantinis be rūpesčių“ papildomai nekainuoja ir galioja tik bendrovės privatiems ir verslo klientams, kurie savo telefonus įsigijo „Bitėje“. Duomenys išsaugomi, jei įrenginio modelis turi tokias technines galimybes ar nėra nepataisomai pažeistas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.