Reklama internete – kaip geriausia užmesti kabliukus?

Dažnas pradedantysis verslininkas savo produkciją reklamuoja internete – tai yra pigiausias, paprasčiausias ir efektyviausias būdas pasiekti savo klientą.

Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Oct 10, 2013, 3:55 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 7:03 AM

Tačiau žmonės susiduria su daugybe klausimų ir gali pridaryti klaidų vystydami savo internetinę rinkodarą.

Į Lietuvą žengiančios Izraelio informacinių technologijų įmonės „Wix“ internetinės rinkodaros skyriaus vadovas Talas Zoharas pasidalino įžvalgomis, kaip geriausia reklamuoti savo verslą internetinėje erdvėje.

- Kokios yra internetinės reklamos stipriosios ir silpnosios vietos? - paklausė portalas lrytas.lt.

- Didžiausia internetinės rinkodaros stiprybė yra ta, kad jos veiksmingumą labai lengva išmatuoti. Žinau, ką man atneša kiekvienas investuotas doleris. Be to, toks reklamavimosi būdas yra gana dinamiškas – šiandien įdėjau reklaminę juostą į internetinę svetainę, rytoj galiu pakeisti jos spalvą, rodomą paveikslėlį, geriau pritaikyti reklamą savo klientams.

Tokio reklamavimosi būdo silpnybių rasti sunku, tačiau reiktų pastebėti, jog tai darantis žmogus turi būti bent šiek tiek patyręs. Reikia susigaudyti, kaip veikia „Google“ ir „Facebook“ reklamos. Be to, internete labai didelė konkurencija.

- Kokį patarimą duotumėte internete norinčiam pasireklamuoti smulkiajam verslui. Ar pinigus verčiau investuoti į socialinius tinklus, svetaines ar į įprastus tinklapius?

- Čia nėra vieno atsakymo. Tai labai priklauso nuo verslo, nuo siūlomų produktų, nuo klientų. Tarkime, jei klientai dažnai naršo vienoje svetainėje – pavyzdžiui, vaikai, kurie mėgsta kompiuterinius žaidimus – tuomet reklamą jiems reikėtų skelbti būtent toje svetainėje.

O jei jūsų produkto vartotojus sunkiau „pagauti“ vienoje vietoje, tuomet jiems galima naudoti „Facebook“ reklamas, kurios randa reikiamus vartotojus pagal jų duomenis.

Jei siūlomas produktas sprendžia jau egzistuojančias problemas, tuomet reiktų skirti dėmesio ir pinigų „Google“ paieškos sistemai – žmonės ieškos sprendimo savo problemai ir ateis pas jus.

Kai siūlomas produktas sprendžia žmonėms dar nežinomą problemą ar yra naujos kategorijos, „Google“ visai nepadės – juk niekas apie jūsų produktą nežino, tad niekas jo ir neieškos. Tuomet būtų galima kurti specialią savo produkto internetinę svetainę.

- O kokie turėtų būti patys pirmi verslo žingsniai jam žengiant į internetą?

- Iš pradžių siūlyčiau sukurti savo produkcijos ar verslo „Facebook“ ar „Twitter“ socialinių tinklų paskyras, skatinti savo pirkėjus jus sekti, aktyviai dalyvauti internete. Tai tarsi pagrindas, ant kurio vėliau galima „statyti“ visą rinkodaros strategiją.

Reiktų atkreipti dėmesį, kad kuriant naują verslą gali būti sudėtinga rasti laiko ir pačiam aktyviai reklamuotis internete. Tokiu atveju reiktų arba samdyti specialistą, arba daugiau pinigų investuoti į „Google Ads“ sistemą, kuri pati pasirūpins, kad jūsų reklamas pamatytų tie žmonės, kuriems jos aktualios.

- Kur geriau reklamuotis – specifiniame portale, ar tokiame, kur rašoma įvairiomis temomis?

- Sudėtinga atsakyti. Tačiau aš dažniau rekomenduoju reklamuotis nišiniame portale, jei jame lankosi jūsų prekės pirkėjai. Tai paprasta matematika – jei dideliame portale mano žinutė aktuali 1 žmogui iš tūkstančio, o mažame portale – 10 žmonių iš tūkstančio, man geriau tuos pačius pinigus skirti mažesniam portalui ir pasiekti daugiau vartotojų.

Tuo tarpu dideliuose naujienų portaluose patariu diegti „Google Ads“ - tuomet „Google“ pats parodys portalo lankytojams jums reikalingas reklamas – skirtingi žmonės matys skirtingų produktų reklamas ir jas dažniau spūstelės.

- Kodėl „Wix“ nutarė investuoti Lietuvoje?

- Su komanda aplankėme Lietuvą ir mus sužavėjo žmonių drąsa, kūrybiškumas, verslumas. Mums tai artima, mes su jumis dalijamės panašų DNR. Tikimės, kad čia rasime talentingų žmonių, kurie padės mums dar sparčiau augti.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.