„Blackberry“ ramina savo klientus

Finansinių problemų turinti Kanados išmaniųjų telefonų gamintoja „Blackberry“ antradienį paskelbė viešą laišką savo klientams. Jame bendrovė tikina, kad šiuo metu „išgyvena sunkius laikus“, tačiau imasi visų reikiamų priemonių, kad šie greičiau baigtųsi, praneša BBC.

Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Oct 15, 2013, 11:37 AM, atnaujinta Feb 21, 2018, 4:09 AM

Laiškas paskelbtas praėjus vos kelioms dienoms po to, kai rinkos tyrimų bendrovė „Gartner“ rekomendavo vartotojams rinktis kitų bendrovių produkciją.

„Blackberry“ grynieji nuostoliai antrąjį šių metų ketvirtį pasiekė 965 mln. JAV dolerių, todėl buvo nuspręsta įmonę parduoti už 4,7 mlrd. JAV dolerių. Ją turėtų išpirkti didžiausias bendrovės akcininkas – konsorciumas, vadovaujamas finansinių investicijų įmonės „Fairfax Financial“.

„Be jokių abejonių, šie laikai mums sudėtingi, esame teisingai įvertinę padėtį ir nesiruošiame ignoruoti kilusių iššūkių, – teigiama laiške. – Imamės didelių pokyčių, kurie turi sustiprinti „Blackberry“. Neseniai bendrovė pranešė, kad ėmėsi didžiulių pertvarkymų – bus atleisti 4,5 tūkst. darbuotojų, t.y. apie 40 proc. viso įmonės kolektyvo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: oro balionui atsitrenkus į žemę, iš krepšio ėmė kristi žmonės