„Danske Bank“ piniginių gamintojus nori palikti be darbo

„Danske Bank“ klientai, patekę į nemalonią situaciją, kai restorane reikia atsiskaityti už pietus, tačiau kiekvienas tai padaryti nori skirtingai, nuo šiol turės naują išeitį.

„Danske Bank“ klientų telefonus ketina paversti piniginėmis<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Danske Bank“ klientų telefonus ketina paversti piniginėmis<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Edgaras Savickas

Oct 23, 2013, 11:54 AM, atnaujinta Feb 20, 2018, 10:19 PM

Už valgį galės sumokėti vienas – nesvarbu, grynaisiais ar kortele – o kiti tą pačią akimirką su juo atsiskaitys per specialią „Mokipay“ programėlę, kuriai žinoti tereikia gavėjo mobilaus telefono numerį.

Naudojantis šia paslauga pavedimai atliekami SMS žinutės greičiu ir nemokamai, išmaniojo telefono aplikacijoje suvedus reikiamą sumą ir gavėjo telefono numerį.

Pinigų evoliucija

„Danske Bank“ verslo plėtros tarnybos direktorius Darius Jasinskis sakė, kad jo manymu, ši paslauga yra kitas žingsnis pinigų evoliucijoje.

Kaip anksčiau perėjome nuo natūrinių mainų prie monetų, prie popierinių pinigų, o šiandien turime elektroninę bankininkystę, taip nuo jos turėtume pereiti prie mobiliųjų pervedimų.

„Banko sąskaitos numeris nėra patogu, o draugų telefono numerius savo adresų knygutėje turime kiekvienas, todėl tai yra patogu“, – sakė jis.

Nors pinigai pervedami į telefono numerį, bet atsiranda banko sąskaitoje ir su jais galima daryti ką nori.

Veikia kaip SMS

Norint pervesti pinigų užtenka pasirinkti adresato telefono numerį ar numerius. Taip pat galima pinigų prašyti.

Šie mokėjimai dabar nieko nekainuoja ir „Danske Bank“ neplanuoja jų apmokestinti artimiausioje ateityje.

Atlikus operaciją pinigai į sąskaitą patenka arba būna išsiunčiami akimirksniu ir juos galima tuoj pat naudoti.

Paslaugos kūrėjų teigimu, klientų pinigų saugumas yra visiškai garantuojamas.

Nebereikia lipdukų

Dar 2010 m. Lietuvoje buvo pristatyta „Mokipay“ paslauga, kuria taip pat galima buvo atlikti mokėjimus mobiliuoju telefonu, tačiau tam reikėjo lipdukų, klijuojamų ant įrenginio.

Naująją paslaugą užsisakyti galima „Danske Bank“ interneto svetainėje. Po to dar reikia parsisiųsti specialią „Mokipay“ programėlę.

Ji šiuo metu pritaikyta yra „Android“ ir „iPhone“ išmaniesiems telefonams.

Reikia pastebėti, kad pervedimą įgyvendinti galima bus tik taip pat šią paslauga užsisakiusiems ir programėlę savo telefone įsidiegusiems asmenims.

„Tie, kas pabandys tą daryti, tikrai nenorės grįžti prie įprastų atsiskaitymų“, – sakė D.Jasinskis.

Pristatydamas šią paslaugą „Danske Bank“ tęsia savo naujų standartų diegimą bankininkystėje. Anksčiau bankas jau yra pristatęs elektroninį parašą.

Iki metų pabaigos „Danske Bank“ planuoja pasiūlyti dar vieną elektroninį sprendimą.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.