„Google“ mokys Lietuvos verslą naudotis internetu

„Google“ nusprendė pamokyti Lietuvos verslą, kaip internetą paversti rinkodaros įrankiu. Daugelis prekių vis dar perkama parduotuvėse, tačiau sprendimas – įsigyti vieną ar kitą daiktą – priimamas naršant internete. Jei anksčiau žmonės informaciją apie prekes ir paslaugas gaudavo iš televizijos, skelbimų, šiandien jie pačiais įvairiausiais prietaisais jungiasi prie interneto ir reikiamas žinias gaudo ten. „Google“ Lietuvai pristato vartotojų barometrą, kad verslas perkąstų, kokios informacijos internete ieško vartotojai.

Daugiau nuotraukų (1)

Simona Viltrakytė

Nov 27, 2013, 10:16 AM, atnaujinta Feb 20, 2018, 3:20 AM

Tyrimo rezultatus galima rasti čia.

Čia jie gali palyginti skirtingus produktus, jų kainas. „Google“ Centrinės ir Rytų Europos naujųjų šalių vadovas Goetzas Trillhaas ragino Lietuvoje veikiančias kompanijas į tai nežiūrėti pro pirštus.

„Google“ atliko tyrimą, kuris leidžia nusakyti, kaip vartotojai prieš priimdami sprendimą pirkti ieško informacijos internete arba kitomis priemonėmis.

Apklausiant 2000 vartotojų tirtos 36 skirtingos prekių ir paslaugų kategorijos. Tyrimo dalyvių klausta, kaip jie rinko ir kuo grindė sprendimą pirkti prekes.

„Google“ tyrimas verslu leidžia sužinoti, apie kokius produktus dažniau informacijos ieškoma internete, o apie kokius – kitomis priemonėmis, kaip naudojamasi išmaniaisiais telefonais, o kaip – nešiojamaisiais kompiuteriais ir panašiai.

Thomas Utzingeris, „Google“ tyrimų vadovas, sako, kad ši informacija leidžia suprasti, kaip interneto vartotojai ieško informacijos ir kuo grindžia savo sprendimus.

Vytautas Kubilius, Baltijos šalių „Google“ verslo plėtros vadovas, sako kad 59 proc. interneto vartotojų prieš pirkdami automobilį detalios informacijos ieško internete ir eidamas į saloną jis žino ne tik norimą modelį, bet ir kainą ir net automobilio spalvą.

27 proc. lietuvių, kurie naudojasi internetu, čia ir perka. Lietuviai nedaug skiriasi nuo latvių – 31 proc., estų – 32 proc., prancūzų – 28 procentai.

Prieš spręsdami pirkti ar ne, 75 proc. lietuvių naršo internete.

„Netgi tais atvejais, kai prekė ar paslauga buvo įsigyjama tradicinėje parduotuvėje, 49 proc. Lietuvos interneto vartotojų nurodė, kad informacijos apie būsimus pirkinius ieškojo internete. Didžiojoje Britanijoje taip elgėsi tik 29 proc. apklaustųjų. Tai aiškus signalas verslui, kaip svarbu būti internete. Tai leidžia bendrauti su klientais, teikti jiems informaciją apie prekes ir paslaugas, kurių jie ieško“, - aiškino V.Kubilius.

Jis tikina, kad nuomonė, jog interneto rinkodaros priemonės turi rūpėti tik tiems, kurie paslaugas ir prekes siūlo internete, neatitinka šių dienų realijų. „Consumer Barometer“ duomenys akivaizdžiai rodo, kad taip manantys verslininkai akivaizdžiai praranda galimybę pasinaudoti didžiausiais interneto teikiamais pranašumais“, - kalbėjo V.Kubilius.

„Google“ duomenimis, 69 proc. lietuvių naudojasi kompiuteriais, 35 proc. - išmaniuosius telefonus, 9 proc. - planšetes.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.