Pratinsimės prie naujos išpardavimų akcijos – Kibernetinio pirmadienio

Iš amerikiečių, kurie nagais kabindamiesi į konkurentus braunasi prie nukainoto televizoriaus, lietuviai jau perėmė Juoduosius penktadienius. Tačiau apie Kibernetinius pirmadienius – apsipirkimus su nuolaidomis internetinėse parduotuvėse – Lietuvoje kol kas negirdėti. Vis dėlto, idėjos sklando ore. 

Daugiau nuotraukų (1)

Simona Viltrakytė

2013-12-01 13:20, atnaujinta 2018-02-20 01:27

„Šiais metais prisijungiame prie Vakarų šalyse paplitusios akcijos Kibernetinis pirmadienis – ją organizuosime elektroninėje parduotuvėje pigu.lt.

Pasiūlysime itin daug akcijų pačioms įvairiausioms prekėms.

Svarbiausia – kad klientams nereikės gaišti laiko parduotuvių eilėse. Tad kalėdines dovanas bus galima įsigyti kaip niekada pigiai ir greitai. Ši akcija pigu.lt internetinėje parduotuvėje bus organizuojama pirmą kartą, tačiau jei matysime, kad pirkėjams patiko, neabejotinai tęsime tradiciją ir tokią pačią akciją kartosime ateinančiais metais“, – lrytas.lt sakė pigu.lt generalinis direktorius Dainius Liulys.

Jis prognozuoja, kad prasidėjęs šventinis sezonas lems, jog Kibernetinį pirmadienį pirkėjai iš pigu.lt lentynų šluos prekes, tinkančias dovanoti. Daugiausia bus perkama žaislų, kvepalų ir įvairios kosmetikos, buitinės bei kompiuterinės technikos, telefonų, sporto prekių.

„Stilago“ prisijungs?

„Gal verta pabandyti spėti dar šiais metais surengti Kibernetinį pirmadienį“, – penktadienio vidurdienį svarstė Jurgita Videikaitė, internetinės parduotuvės „Stilago“ projekto vadovė Lietuvoje.

Net jei iki pirmadienio liko vos kelios dienos, moteris tikra, kad elektroniniame versle tą tikrai galima spėti padaryti.

„Tikiu, kad lietuviai šluotų viską. Pavyzdžiui, spalio 24-ąją, kai „Stilago“ buvo dveji metai, kai kurioms prekėms taikėme 24 proc. nuolaidą, be to, ji galėjo būti pridedama ir prie kitų nuolaidų. Pardavimai buvo žvėriški – 5–6 kartus didesni nei įprastą dieną“, – lrytas.lt sakė pašnekovė.

Kibernetiniai pirmadieniai Lietuvoje galėtų prigyti lygiai taip pat sėkmingai, kaip prigijo Juodieji penktadieniai, mano J.Videikaitė.

O į Juodųjų penktadienių vežimą „Stilago“ koją įkėlė jau šiemet – nuo penktadienio 11 val. iki vidurnakčio internetinėje parduotuvėje galima gauti 29 proc. nuolaidą.

Kibernetiniai pirmadieniai veržiasi į priekį

Amerikiečiai Juodojo penktadienio, jų vadinamo Black Friday, laukia kaip išganymo. Kalėdinių pirkinių sezono pradžią žymintis penktadienis neabejotinai skirtas tiems, kas nori sutaupyti – tą dieną parduotuvės siūlo milžiniškas nuolaidas, o pirkėjai noriai tuo naudojasi ir plačiai atveria pinigines. Štai kodėl Juodasis penktadienis – didžiausių pirkinių JAV diena per visus metus.

Kokie bus šiųmečio Juodojo penktadienio JAV pardavimai, dar nežinia. Tačiau rinkos tyrimų bendrovė „IBISWorld“ spėja, kad šiais metais jie pakils tik vos vos aukščiau 2012-ųjų rodiklių ir sieks 13,61 mlrd. JAV dolerių. Tai – 3,9 proc. daugiau nei pernai.

Tokį menką augimą „IBISWorld“ aiškina vangiu vienkartinių pajamų augimu ir aukštu nedarbu.

Rinkos tyrimų bendrovės turimais duomenimis, per Juodąjį penktadienį 2008-aisiais ir 2009-aisiais amerikiečiai pirko prekių už 12,04 mlrd. JAV dolerių, 2010 m. – už 12,34 mlrd. JAV dolerių, 2011 m. – už 12,38 mlrd. JAV dolerių, 2012 m. – už 13,11 mlrd. JAV dolerių.

Tačiau Kibernetiniam pirmadieniui rinkos stebėtojai piešia visai kitokias prognozes. Pagal jas akivaizdu, kad pirkimo isterija keliasi į internetines parduotuves.

Nors Kibernetinio pirmadienio pardavimai sudaro tik apie 15 proc. to, kas nuperkama per Juodąjį penktadienį, šiemet pirkimas internetinėse parduotuvėse turėtų būti 13,1 proc. didesnis nei pernai. Manoma, kad po kelių dienų, pirmadienį, amerikiečiai internetinėse parduotuvėse įsigis prekių už 1,77 mlrd. JAV dolerių.

2008-aisiais Kibernetinio pirmadienio pardavimai siekė 914,4 mln. JAV dolerių, 2009 m. – 949,1 mln. JAV dolerių, 2010 m. – 1,08 mlrd. JAV dolerių, 2011 m. – 1,29 mlrd. JAV dolerių, 2012 m. – 1,56 mlrd. JAV dolerių.

Skaičiuojama, kad Juodasis penktadienis ir Kibernetinis pirmadienis JAV prekybininkų pardavimus išaugins 2,2 procento.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.