Bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, į „Tele2“ numerį perkėlė daugiau nei 70,2 tūkst. klientų, o jos paslaugų atsisakė 44,1 tūkst. abonentų. Taigi bendrai šios kompanijos klientų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo daugiau nei 26,1 tūkstančio.
„Bitė Lietuva“ paslaugas praėjusiais metais pasirinko daugiau nei 59,3 tūkst. kitų operatorių klientų, perkėlusių savo numerį, pas konkurentus perbėgo virš 50,1 tūkst. abonentų. Metų rezultatas – „Bitė Lietuva“ gretas papildė per 9,1 tūkst. klientų.
Iš „Omnitel“ per praėjusius metus su numeriu pabėgo virš 62 tūkst. klientų, o jos paslaugomis pradėjo naudotis daugiau nei 31,1 tūkst. kitų operatorių klientų. Bendrai dėl numerio perkėlimo ši bendrovė neteko per 30,8 tūkst. abonentų.
Tokiais rezultatais besidžiaugiantis „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis teigia, kad nuoseklus klientų skaičiaus augimas yra vienas svarbiausių rodiklių, rodančių, jog žmonės paslaugomis patenkinti. „Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti“, – sakė P.Masiulis.
Tiesa, šiuos rezultatus gerokai pakoregavo tai, kad pernai metų pabaigoje „Bitė Lietuva“ ėmėsi agresyvių rinkodaros veiksmų. Ši kompanija lapkritį ir gruodį aplenkė visus metus pagal perkeliamų numerių skaičių pirmavusią „Tele2“. Lapkritį jos abonentų skaičius pagausėjo beveik 4,6 tūkst., gruodį – daugiau nei 3,7 tūkst. („Tele2“ atitinkamai 2,2 tūkst. ir 2,7 tūkst.).
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvoje yra beveik 5 mln. mobiliojo ryšio paslaugų abonentų (aktyvių SIM kortelių). „Tele2“ paslaugomis naudojasi 39,6 proc., „Omnitel“ – 38,2 proc., „Bitė Lietuva“ priklauso 20,4 proc. rinkos, o likę 1,9 proc. yra pasirinkę kitus paslaugų teikėjus.