Neveikė „Swedbank“ interneto bankininkystė

Ketvirtadienio rytą sutriko banko „Swedbank“ informacinių sistemų darbas. Klientai negalėjo prisijungti prie interneto bankininkystės, dalis žmonių kurį laiką negalėjo atsiskaityti ir kortelėmis parduotuvėse ar išsigryninti pinigų bankomatuose.

Ketvirtadienio rytą sutriko banko „Swedbank“ informacinių sistemų darbas.<br>V.Balkūno nuotr.
Ketvirtadienio rytą sutriko banko „Swedbank“ informacinių sistemų darbas.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Jan 9, 2014, 10:41 AM, atnaujinta Feb 17, 2018, 6:48 PM

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalui Lrytas.lt teigė, kad banko IT specialistai aiškinasi problemų priežastis ir stengiasi kuo skubiau jas pašalinti. Anot jo, trikdžiai užfiksuoti po 10 val. ryto.

„Taip, internetinis bankas veikia su trikdžiais, kai kam nepavyksta prie jos prisijungti. Kilo techninio pobūdžio problemų. Kokių? Negaliu komentuoti, aiškinasi mūsų informacinių technologijų specialistai, per pusvalandį turėtų padėtis pasikeisti“, - dar prieš atsigaunant interneto veiklai aiškino S.Abraškevičius. 

Daugmaž 11 valandą sistema vėl pradėjo veikti. 

Banko atstovas patikino, kad tokie trikdžiai gana reti. O sunerimusius dėl savo sąskaitų saugumo Lrytas.lt skaitytojus jis nuramino: jungiantis prie elektroninės bankininkystės surenkant jos adresą, o ne per kokius nors gautus laiškus, klientų pinigai bus saugūs.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.