„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalui Lrytas.lt teigė, kad banko IT specialistai aiškinasi problemų priežastis ir stengiasi kuo skubiau jas pašalinti. Anot jo, trikdžiai užfiksuoti po 10 val. ryto.
„Taip, internetinis bankas veikia su trikdžiais, kai kam nepavyksta prie jos prisijungti. Kilo techninio pobūdžio problemų. Kokių? Negaliu komentuoti, aiškinasi mūsų informacinių technologijų specialistai, per pusvalandį turėtų padėtis pasikeisti“, - dar prieš atsigaunant interneto veiklai aiškino S.Abraškevičius.
Daugmaž 11 valandą sistema vėl pradėjo veikti.
Banko atstovas patikino, kad tokie trikdžiai gana reti. O sunerimusius dėl savo sąskaitų saugumo Lrytas.lt skaitytojus jis nuramino: jungiantis prie elektroninės bankininkystės surenkant jos adresą, o ne per kokius nors gautus laiškus, klientų pinigai bus saugūs.