Unikali HP idėja gali išgelbėti nešiojamųjų kompiuterių rinką

Kompanijos „Hewlett-Packard“ (HP) gaminamas „ultrabook“ klasės nešiojamasis kompiuteris „Spectre 13 Pro“ oficialiai pristatytas pernai gruodį Barselonoje vykusioje parodoje, o šiuo metu jis pardavinėjamas daugelyje pasaulio šalių. Tačiau pastaruoju metu šis kompiuteris sulaukė naujos žurnalistų dėmesio bangos.

Daugiau nuotraukų (1)

Technologijos.lt

2014-04-19 13:00, atnaujinta 2018-02-14 13:00

Žurnalistai pastebėjo, kad oficialiame HP tinklalapyje atsirado vieša „Spectre 13 Pro“ techninio aptarnavimo dokumentacija, kurioje yra užuominų apie tai, kaip atlikti pageidaujamą vidinės techninės įrangos atnaujinimą. Įkvėpti tokios viešai prieinamos informacijos, įvairių portalų žurnalistai svarsto, kad savo kompiuterius patys modifikavę vartotojai nepraras net garantinio aptarnavimo teisės.

Tiesa, skubame akcentuoti, kad kol kas tai – tik žurnalistų prielaidos, sklaidant „ultrabooko“ dokumentacijos puslapius. Tačiau juose pateikiami aiškūs nurodymai, kaip atlikti įrangos pakeitimus, o prierašai, kad tai bus galima atlikti labai lengvai, greitai ir paprastai, skatina manyti, jog tokios išvados gali būti visai logiškos – galbūt HP planuoja išbandyti inovaciją, kurios kol kas nepraktikuoja kiti gamintojai? Toks variantas galėtų būti visiškai realus ir įmanomas.

Ar verta atnaujinti „HP Spectre 13 Pro“ techninę įrangą? Norint apsispręsti, pirmiausia reiktų įvertinti gamyklinę kompiuterio komplektaciją (Technologijos&utm_medium=Tech_Straipsnis_tiesioginis&utm_campaign=Tech_Straipsnis_tiesioginis"="">Technologijos&utm_medium=Tech_Straipsnis_tiesioginis&utm_campaign=Tech_Straipsnis_tiesioginis"" target="_blank">jų variantus rasite paspaudę čia).

Taigi ką būtų galima savo iniciatyva patobulinti šiuose nešiojamuosiuose kompiuteriuose? Paprasčiausia ir lengviausia – pasikeisti akumuliatorių bei SSD diską. Kaip tai padaryti, nuosekliai aprašoma HP parengtose techninėse dokumentacijose, o ir šios operacijos nėra sudėtingos.

Ir iki šiol dalis pirkėjų keisdavo bent jau nešiojamų kompiuterių akumuliatorius, bet paprastai jie tai atlikdavo jau praėjus garantiniam laikotarpiui. Šiuo atveju viskas būtų kitaip, jei HP nuspręstų nepanaikinti teisės į garantinį aptarnavimą – pasikeisti šiuos komponentus būtų galima net ir praėjus kelioms savaitėms ar mėnesiui po pirkimo ir supratus, kad esama akumuliatoriaus talpa ar disko dydis tiesiog netenkina poreikių.

Visgi, net jei tokie pakeitimai ir būtų legalūs, atnaujinti kitą „HP Spectre 13 Pro“ techninę įrangą nebus taip paprasta. Norint padidinti operatyvinės atminties kiekį, iššūkis lauks gana nemažas ir, ko gero, teks į pagalbą pasikviesti profesionalius technikus. Nekalbant jau apie kitų techninių komponentų pakeitimą.

Tad kyla klausimas, kiek tokia iniciatyva, jei ji iš tiesų būtų paskelbta oficialiai, galėtų sulaukti populiarumo – turbūt, tik pavieniai pirkėjai norės rizikuoti nešiojamuoju kompiuteriu, kurio kaina yra ne iš pačių mažiausių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.