„Apple“ ir „Samsung“ įspėja apie telefonų brokus

Didžiausios išmaniųjų telefonų gamintojos pasaulyje ir aršiausios konkurentės „Apple“ bei „Samsung“ turi šį tą bendro: abi jos pripažįsta į prekybą išleidusios brokuotų telefonų, kuriuos dabar žada remontuoti arba pakeisti naujais.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 28, 2014, 5:34 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 11:10 AM

„Apple“ anksčiau paskelbė, kad dalies „iPhone 5“ telefonų užrakinimo mygtukas veikia netinkamai arba kurį laiką panaudojus visai sugenda. Kompanija žada nemokamai pakeisti šį mechanizmą. Ši problema aktuali telefonams, pagamintiems 2013 metų gegužę ar anksčiau. Patikrinti, ar telefonas priklauso „rizikos grupei“ galite šioje svetainėje.

Praėjus kelioms dienoms „Samsung“ taip pat paskelbė atradusi problemų savo flagmane „Galaxy S5“: pasirodo, kai kurie pirkėjai įsigijo telefonus su neveikiančiomis vaizdo kameromis.

Pietų Korėjos kompanija nurodo, kad visi, įsigiję brokuotą „Galaxy S5“, turėtų kreiptis į vietinę „Samsung“ atstovybę arba mobiliojo ryšio operatorių ir įrenginys jiems bus nemokamai pakeistas.

„Samsung“ pridūrė, kad ši problema palietė labai mažą skaičių pirkėjų. Kompanija teigia, kad kamera dalyje įrenginių neveikė dėl techninio ROM (angl. Read Only Memory) komponento suderinamumo problemos. Bendrovė ėmėsi priemonių, kad naujose gaminių partijose tokie gedimai nepasikartotų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.