Smūgis „Samsung“: „Galaxy Note 7“ savaime užsidega

Kompanija „Samsung“ skubiai sustabdė dalies telefonų „Galaxy Note 7“ pristatymus klientams, kurie juos užsakė iš anksto, ir ketina atlikti papildomus kokybės patikrinimus. Bendrovė nenurodo, kokios būtent priežastys lėmė tokį sprendimą, tačiau internete plinta pirmųjų pirkėjų skundai apie tai, kad šie telefonai be priežasties užsidega. Prekyba bei išankstiniai užsakymai nukeliami ir Lietuvoje.

Pirmieji „Galaxy Note 7“ pirkėjai pranešė, kad įkraunami jų telefonai užsidegė.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Pirmieji „Galaxy Note 7“ pirkėjai pranešė, kad įkraunami jų telefonai užsidegė.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 1, 2016, 11:44 AM, atnaujinta May 14, 2017, 7:42 AM

„Telefonų „Galaxy Note 7“ pristatymai atidedami dėl to, kad atliekami papildomi produkto kokybės patikrinimai“, – nurodė „Samsung“ atstovas agentūrai „Reuters“.

Kompanija neužsimena nei apie problemas su baterijomis, nei apie modelius, kurie su tuo galėjo susidurti (Šiaurės Amerikoje į prekybą išleisti telefonai su „Qualcomm“ procesoriumi, o kitose šalyse „Samsung“ naudoja savąjį „Exynos“ procesorių).

Skelbiama, kad su baterijų perkaitimu ir užsidegimu susidūrė „Note 7“ pirkėjai Pietų Korėjoje. Jie internete įkėlė nuotraukų ir vaizdo įrašų bei įspėjo kitus vartotojus būti atsargesnius. Panašu, kad problemos susijusios su trečiųjų šalių gamybos USB-C laidais.

Trys didieji šios šalies mobiliojo ryšio tiekėjai nutraukė tolesnį telefonų platinimą.

Nesklandumai pasiekė ir Lietuvą. Trečiadienį telefonus platinti pradėjusi bendrovė „Tele2“ iš pradžių teigė negavusi jokios informacijos iš gamintojo apie telefonų atšaukimą, tačiau ketvirtadienį situacija pasikeitė. 

„Stabdome „Samsung Galaxy Note 7“ pristatymą visiems iš anksto telefoną užsisakiusiems klientams. Taip pat nukeliame planuojamą prekybos salonuose datą. Atsiprašome klientų, kurie užsisakė ir laukė naujųjų telefonų. Pristatymą atnaujinti ir prekybą salonuose pradėti planuojame ne anksčiau nei po 3 savaičių. Iki tol „Samsung“ pakeis visų jau atvežtų ir dar vežamų telefonų baterijas naujomis“, – sakė „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas. 

Jis pridūrė, kad, kaip žadėjo anksčiau, telefonus jau gavusiems klientams bus kompensuota dviguba jų kaina. 

Išankstinių užsakymų priėmimas visame pasaulyje buvo sustabdytas antradienį.

Dukterinė kompanija „Samsung SDI Co Ltd“, tiekianti telefonų baterijas, nurodė nesulaukusi jokios informacijos, kuri leistų manyti, kad baterijos turi broką.

Pietų Korėjos žiniasklaida skelbia, kad „Samsung“ gali pakeisti baterijas pirkėjams, kurie telefoną buvo užsakę iš anksto ir jį jau gavo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ką reiškia kandidato R. Žemaitaičio pasitraukimas iš Seimo?