5 priežastys, kodėl neperkami „iPhone X“

Atrodo, „iPhone X“ pardavimai ne tokie, kokių tikėtasi, rašo technologijų portalas „Tom’s Guide“. Jis cituoja „Bloomberg“, kuris, savo ruožtu, cituoja „Sinolink Securities“ analitiką Zhang Biną. Pastarasis teigia, kad per pirmąjį ketvirtį „Apple“ greičiausiai parduos tik 35 milijonus „iPhone X“, o tai yra 10 milijonų mažiau nei tikėtasi.

 Atrodo, „iPhone X“ pardavimai ne tokie, kokių tikėtasi, rašo technologijų portalas „Tom’s Guide“. Nurodomos 5 priežastys, kodėl taip galėjo nutikti.<br> Reuters / Scanpix nuotr.
 Atrodo, „iPhone X“ pardavimai ne tokie, kokių tikėtasi, rašo technologijų portalas „Tom’s Guide“. Nurodomos 5 priežastys, kodėl taip galėjo nutikti.<br> Reuters / Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 27, 2017, 7:30 AM, atnaujinta Dec 27, 2017, 10:23 AM

Kita kompanija – „JL Warren Capital“ – teigia, kad tikimasi net ne 30 milijonų parduotų „iPhone X“, o 25 mln. Kompanija teigia pastebinti mažesnius nei tikėtasi užsakymus iš tiekėjų, kas reikštų, kad paklausa yra silpnoka.

Mažesnę nei tikėtasi paklausą pripažįsta ir pati „Apple“, ir prognozuoja, kad per pirmą ketvirtį parduos nebe 50, o tik 30 milijonus „iPhone X“.

Kodėl taip nutiko? „Tom’s Guide“ nurodo 5 priežastis:

1. Per didelė kaina

Tiek „Sinolink Securities“, tiek „JL Warren Capital“ vieningai sako, kad „Apple“ turi kainodaros problemų. Jie įspėjo savo investuotojus, kad „iPhone X“ kaina, prasidedanti nuo 999 JAV dolerių, gali būti per didelė ir tuo atbaido pirkėjus.

Vis dėlto, vienas tyrimas rodo, kad tokia kaina neatbaidė tų, kurie nori kuo anksčiau įsigyti naują produktą ir tapti pirmaisiais vartotojais (angl. early adopters).

2. Kur inovacijos?

Analitikai taip pat pakomentavo, kad „iPhone X“ smarkiai trūksta inovatyvumo. Ir nors telefono dizainas yra atnaujintas – o taip pat tai yra pirmasis „Apple“ įrenginys su „Face ID“ – bet, analitikų manymu, vis tiek dar trūksta proveržį atnešančių technologijų, kurios pateisintų aukštą įrenginio kainą.

3. Stiprūs konkurentai

Pasak „Bloomberg“, „Apple“ 2018-ųjų pradžioje susidurs su rimtais konkurentais. Pasak ekspertų, „Samsung“ nuėjo ilgą ir sėkmingą klientų viliojimo kelią, kas stipriai kiša koją „Apple“. Šiuo metu „Samsung“ kuria „Galaxy S9“, kuris turėtų pasirodyti jau vasarį.

Be to, į rinką veržiasi ir kitos šalys – kaip, pavyzdžiui, Kinija: čia nesnaudžia „Huawei“, „Oppo“ ir „Xiaomi“, kurie taip pat traukia pirkėjus į savo pusę.

4. Silpnas AR smūgis

Analitikai taip pat įspėjo investuotojus, kad „Apple“ pristatyta išplėstoji realybė (angl. augmented reality, AR) yra dar iki galo neiškepta. Be abejo, ši technologija greičiausiai turės proveržį ateityje, bet dabar jai labai trūksta tokio turinio, kuris nustebintų vartotojus.

5. „iPhone 8“ yra pakankamai geras

Nepaisant to, kad „iPhone X“ pardavimai nėra tokie, kokių tikėtasi, galbūt didelių problemų kompanijai tai nesudarys. Priešingai, analitikai mano, kad pigesnis „iPhone 8“ ir „iPhone 8 Plus“ yra pakankamai paklausūs ir pritraukia platų spektrą klientų, kurie nori „iPhone“, bet nesiruošia mokėti 1000 JAV dolerių už „iPhone X“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.