„Bendrai sausio, vasario ir kovo mėnesiais išmaniųjų laikrodžių rinka pasaulyje, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikortarpiu, šiek tiek traukėsi, tačiau stipriai augę kai kurie prekės ženklai lėmė, jog bendras įrenginių pristatymų skaičius pasaulyje padidėjo beveik trečdaliu. Daugiausiai pasaulyje augo „Huawei“ išmaniųjų laikrodžių pristatymai – 118,5 proc. Augimas fiksuotas ir Baltijos šalyse – lyginant su praėjusiais metais, pirmajame ketvirtyje pristatyta 131 proc. daugiau išmaniųjų laikrodžių“, – situaciją komentuoja „Huawei“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Justė Karpavičiūtė.
Pasak jos, tikėtina, kad bendrai išmaniųjų dėvimų aksesuarų pristatymai augo, o išmaniųjų laikrodžių – mažėjo, dėl labai paprastos priežasties: „Aktyvumo sekimo apyrankės yra pigesnė išmaniojo laikrodžio alternatyva, tad esamos krizės akivaizdoje žmonės rinkosi pigesnes alternatyvas. Būtent dėl to „Huawei“ išmaniesiems laikrodžiams pavyko ne tik išlaikyti turimas apsukas, bet ir augti – mūsų produktų kaina – kiek mažesnė nei konkurentų“.
Pasak J. Karpavičiūtės, įmonės gaminamų laikrodžių augimą net ir besitraukiančioje rinkoje taip pat lėmė produktų, atliepiančių rinkos poreikius, pristatymas. „Išmaniųjų serija „Huawei Watch GT 2“ dėl nuolatinės jutiklių technologijos optimizavimo pasižymi tikslesniu aktyvumo ir sveikatos būklės sekimu, be to, klientai itin vertina išskirtinai ilgai veikiančią laikrodžio bateriją – pastaroji leidžia išmaniuoju naudotis iki 2 savaičių“, – tegia J.Karpavičiūtė.
Didžiausią pasaulinės išmaniųjų laikrodžių rinkos dalį užima „Apple“ (26,8 proc. rinkos) įrenginiai, antrojoje vietoje – „Huawei“ (15,2 proc.), trečiojoje – „Samsung“ (10,8 proc.).