Prieš kelias dienas vieni pirmųjų „Xiaomi Mi 11“ pirkėjų Kinijos forumuose pradėjo skųstis rimta problema. Prijungus įrenginį krauti, naudojant pačios bendrovės atskirai parduodamą „Mi 65W GaN“ įkrovimo blokelį, išmanusis staiga išsijungia ir patenka į nesibaigiantį persikrovimų ciklą. Vienintelis kelias išspręsti šią problema – perrašyti programinę įrangą, kartu prarandant ir visus telefone buvusius duomenis. Tiesa, šią nemalonią problemą patyrė tik dalis vartotojų – todėl imta svarstyti, jog tai greičiausiai bus susiję su pačiu įkrovikliu, o ne telefonu.
„Xiaomi“ mobiliųjų sistemų programinės įrangos departamento direktorius Zhang Guoquan Kinijoje populiariame „Weibo“ socialiniame tinkle pranešė, jog bendrovė situaciją yra informuota ir jau žino jos priežastis. Įtarimai pasitvirtino – dėl visko kaltas tam tikros partijos „Mi 65W GaN“ įkrovimo blokelis, palaikantis daugybę skirtingiems įrenginiams tinkančių greitojo įkrovimo standartų. Taigi, būtent konfliktas tarp telefono ir įkroviklio protokolų nulemia tokį nelauktą „Xiaomi Mi 11“ reakciją.
„Xiaomi“ atstovas teigia, jog problema nesunkiai bus išspręsta programinės įrangos atnaujinimo būdu – tai garantuoja kompanijos laboratorijoje atlikti streso testai, kurių metu prietaiso persikrovimai net ir pirjungus senąjį įkroviklį, nebesikartojo. Kol kas nepranešama, kada tiksliai naujinys bus išsiųstas „Xiaomi Mi 11“ savininkams, tačiau tai turėtų įvykti artimiausiu metu.
Zhang Guoquan paprašė vartotojus jį informuoti, jei jie kartais surastų su išmaniuoju nesuderinamą įkroviklį.