„Meta“ siūlys naujoves – dirbtinio intelekto technologijomis paremtus išmaniuosius akinius ir asistentus

„Meta“ vadovas Markas Zuckerbergas trečiadienį paskelbė, kad technologijų milžinė integruos dirbtinio intelekto (DI) technologijas į skaitmeninius asistentus ir išmaniuosius akinius, kompanijai siekiant pasivyti savo konkurentus DI lenktynėse.

„Meta“ vadovas Markas Zuckerbergas trečiadienį paskelbė, kad technologijų milžinė integruos dirbtinio intelekto (DI) technologijas į skaitmeninius asistentus ir išmaniuosius akinius, kompanijai siekiant pasivyti savo konkurentus DI lenktynėse.<br>„Meta“ nuotr.
„Meta“ vadovas Markas Zuckerbergas trečiadienį paskelbė, kad technologijų milžinė integruos dirbtinio intelekto (DI) technologijas į skaitmeninius asistentus ir išmaniuosius akinius, kompanijai siekiant pasivyti savo konkurentus DI lenktynėse.<br>„Meta“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lina Linkevičiūtė

2023-09-28 13:51

M.Zuckerbergas apie naujoves paskelbė per konferenciją „Meta“ būstinėje Silicio slėnyje. „Pažanga DI srityje leidžia mums kurti įvairias (programas) ir personažus, kurie padeda mums daryti įvairius dalykus“, – atidarydamas konferenciją pareiškė M.Zuckerbergas.

„Išmanieji akiniai galiausiai leis mums sujungti visa tai į stilingą, dėvimą įrenginį“, – tvirtino „Meta“ vadovas.

Išmanieji akiniai yra vienas iš daugelio būdų, kuriais technologijų kompanijos bando pereiti nuo išmaniųjų telefonų kaip naudotojams draugiškų įrenginių. Nepaisant to, šių pastangų kol kas nelydi didelė sėkmė.

Skelbiama, kad antros kartos išmaniųjų akinių „Meta Ray-Ban“, sukurtų bendradarbiaujant su įmone „EssilorLuxottica“, kaina prasidės nuo 299 JAV dolerių (maždaug 284 eurų). Jie rinką pasieks spalio 17 d.

Pasak M.Zuckerbergo, naujieji išmanieji akiniai leis naudotojams transliuoti tai, ką jie mato realiuoju laiku. „Išmanieji akiniai yra idealus įrenginys, su kuriuo galite leisti DI asistentams matyti tai, ką matote jūs, ir girdėti tai, ką girdite jūs“, – teigė „Meta“ vadovas.

Kompanija taip pat pristatė 28 DI personažus, su kuriais galima bendrauti per „WhatsApp“, „Messenger“ ir „Instagram“. Jų „asmenybės“ sukurtos pagal tokias įžymybes, kaip Snoop Doggas, Paris Hilton ir „YouTube“ žvaigždė MrBeast.

M.Zuckerbergas pademonstravo pokalbį su vienu iš šių personažų ir pažadėjo, kad jiems netrukus bus suteikti balsai. „Meta“ savininkas nurodė, kad tai yra kompanijos „pirmas blynas“. „Bet žiūrėkite, tai yra ankstyvas etapas ir jie (personažai) vis dar turi daug trūkumų, kuriuos išvysite naudojimo metu“, – pažymėjo M.Zuckerbergas.

Be to, „Meta“ pristatė naujausią savo virtualiosios realybės akinių „Quest“ versiją, kuri pasižymi geresne raiška, geresniu garso atkūrimu ir suteikia naudotojams galimybę matyti, kas vyksta aplink juos nenusiimant įrangos. Šių akinių kaina prasideda nuo 499 JAV dolerių (maždaug 474 eurų).

DI srityje „Meta“ laikosi kur kas santūresnio požiūrio, nei jos konkurentai „Microsoft“, „OpenAI“ ir „Google“. Kompanija pirmenybę teikia nedideliems žingsniams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.