NASA ir „Google“ naujiena: 8 naujos egzoplanetos, tik jas atrado ne žmogus

„Kepler“ palydovas – tai orbitinis palydovas, startavęs 2009-aisiais metais, kurio numatyta misija turėjo trukti iki pusketvirtų metų – bet kuri tęsiasi iki šiol.

„Kepler 90i“ - tai svetima saulė, apie kurią sukasi 8 planetos, bet visa atradimo esmė – šių planetų nebūtų sugebėjęs atrasti žmogus, nes jų skleidžiami signalai buvo pernelyg silpni – atradimą padarė neuroninis tinklas<br>NASA iliustr.

Dec 14, 2017, 8:20 PM, atnaujinta Dec 14, 2017, 8:31 PM

Iki šiol šiuo įrenginiu buvo aptikta jau daugiau nei 2000 egzoplanetų – bet duomenų surinkta nepalyginamai daugiau.

Google“ – kompanija, kuri specializuojasi ne tik interneto paieškoje, bet ir intensyviai vysto dirbtinį intelektą. Tad šiems dviem gigantams – NASA ir „Google“ sujungus jėgas, galima laukti tikrai įspūdingų rezultatų.

Ir štai, gruodžio 14-ąją, ketvirtadienį, abi kompanijos paskelbė suradusios sistemą, labai panašią į mūsų Saulės sistemą.

„Kepler 90i“ – tai svetima saulė, apie kurią sukasi 8 planetos, bet visa atradimo esmė – šių planetų nebūtų sugebėjęs atrasti žmogus, nes jų skleidžiami signalai buvo pernelyg silpni – atradimą padarė neuroninis tinklas, apsimokęs iš anksčiau surinktų demenų.

Neuroninis tinklas – tai technologija, kurios pagrindu kuriami dirbtiniai intelektai, ir „Google“ yra neabejotina šios srities lyderė.

Daugiau informacijos apie atradimą ir kuo ypatingas šis „Google“ dirbtinis intelektas, dirbantis su NASA – artimiausiu metu.