Erotinės parodos niuansai: daug nuogo kūno, įamžinto pro mažytę skylutę

„Galerijoje 555“ trečiadienį atidyta išskirtinė paroda. Tarptautinė fotografijos paroda „NIUansai“ (pranc. NU – sutrumpintai nuo pranc. nudité – „nuogumas, apsinuoginimas“) skirta apnuoginto žmogaus kūno įamžinimui senovine CAMERA OBSCURA technika. 

R.Danisevičiaus užfiksuotas aktas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
R.Danisevičiaus užfiksuotas aktas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į aktą šiuolaikinėje fotografijoje.
Daugiau nuotraukų (25)

Lrytas.lt

2019-03-28 12:29, atnaujinta 2019-03-28 12:32

Tarp vadinamųjų klasikinių dailės ir fotografijos temų NU turi ypatingą vietą. Parodos autoriai siūlo įvairiapusį, dažnai visiškai priešingą požiūrį į amžiną temą šiuolaikinėje fotografijoje. 

Visi vaizdai sukurti naudojant PINHOLE kameras – analoginius fotoaparatus su plona adata (arba šiuolaikiniu lazeriu) pradurta mažyte skylute vietoje įprasto objektyvo.

Rezultatas – unikalus piešinys, minkštas ir niuansuotas, būdingas piktorealistiniam vaizdui ir net šiek tiek nutolęs nuo įprasto fotografijos tikslumo ir specifiškumo. Galbūt tai yra vienas geriausių būdų kalbėti apie nuogą žmogaus kūną meninės fotografijos kalba. 

Paroda yra dalis kito fotografinio projekto „PlayIn’ Classics“ („Žaidžiame klases“), kuris 2016 metais Vilniuje ir Minske buvo sėkmingai pristatytas publikai pirmojoje parodoje „Žmogus“.

Žiūrovams pateikiami rezultatai veiksmo, kuriame dalyvavo savo svajonėse dar nesusenę suaugusieji. Taip, žaisdami visi išlieka laisvi, o laikas nebėra kliūtis. 

Žaidimas leidžia mums prisiminti tikruosius fotoaparatus su mažiausia anga ir nedidele šviesai jautrios medžiagos skiaute, kurioje užfiksuojamas grynas, vien tik šviesos sukurtas vaizdas. Tai yra projekto „PlayIn’ Classics“ esmė, leidusi suvienyti įvairių šalių fotografus. 

„NIUansų“ ekspozicija pateikia nuogą žmogų, todėl „žaisti klases“ darosi dar įdomiau. 

Parodoje eksponuojami fotografų iš Lietuvos, Vengrijos, Rusijos, Baltarusijos, Bulgarijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Argentinos, Italijos, Turkijos, Ukrainos darbus.

Tarp lietuvių autorių – Ramūnas Danisevičius, Saulius Žiūra, Inga Dinga, Loreta Margelė, Gintarė Vilcinytė,  

Paroda 2019 02 13 – 03 10 buvo eksponuojama Minske, Baltarusijos Kino istorijos muziejuje, vėliau planuojamos ekspozicijos kitose dalyvių šalyse. 

Parodą meno galerijoje „Galerija555“ (T.Ševčenkos 16F, įėjimas pro „eLoftHotel“ viešbutį, 2 aukštas) galima aplankyti galerijos darbo metu iki balandžio 15 d.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.