Anot vieno autoriaus S.Paukščio, lietuvės moters įvaizdis yra itin taisytinas ir reikalaujantis didelių korektūrų. Fotografijų serijoje „Kibirkštys” fotomenininkas teigia, kad vyraujantis lietuvaitės, kaip nekaltos vaidilutės, vaizdinys, nors ir be perstojo palaikomas įvairių politinių ir moralinių grupuočių, - netikslus.
„Žvilgsnis keliauja virpančiais moters kūno kalnais ir kalvomis, - skeliasi kibirkštys, uždegdamos ir nušviesdamos naujus gyvenimo horizontus. Ir tada - dar labiau norisi gyventi, norisi atrasti dar neregėtas erdves, įžiebti dar didesnes ir ryškesnes ugnis”, - teigė S.Paukštys.
Šviesaus atminimo fotografo ir dailininko A.Naujokaičio fotografijų parodoje „Orvidų sodyba” vaizduojama Viliaus Orvido (1952-1992), Lietuvos skulptoriaus ir pranciškonų vienuolio, netoli Salantų sukurta didžiulė aplinkos instaliacija, kurią skulptorius laikė dvasiniu centru. Lietuvoje ši vieta žinoma kaip Orvidų sodyba.
Nepaisant anuomet oficialiai sankcionuotų sovietų valdžios bei vietos partinių aktyvistų bandymų sunaikinti sodybą, taip pat - bandymų ją marginalizuoti naujaisiais laikais „kaip neaiškų pakvaišėlio darbą“, V.Orvidas ją nuolat statė ir plėtė. Šiandien daugeliui jaunų žmonių Lietuvoje Orvidų sodyba tampa piligrimystės ir nuostabos vieta.
Lietuvių išeivio menininko Jono Meko nuomone, šį nepaprasta sodyba ne tik gali įkvėpti pasaulio kūrėjus, bet ir yra verta būti įtraukta į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą.
„Fluxus ministerija“ suteikia kauniečiams progą visą pirmąjį rudens mėnesį geriau susipažinti su šia nepaprasta vieta per A.Naujokaičio fotografijas.