Taip buvo ir Italijoje, kur vilniečiai neseniai surengė keturis pasirodymus Mestre, Sondale, Neapolyje bei Romoje – dviejuose teatruose, savivaldybės rūmuose ir pilyje.
Pasirodymą Sondalo savivaldybės rūmuose vietos spauda įvertino kaip vieną geriausių sezono koncertų. Muzikantai net tris kartus buvo iškviesti bisuoti. Dukart savo pasirodymą pratęsė S.Krylovas, pasak leidinio „La Provincia“, pavergęs publiką Camille Saint-Saenso „Introduction et Rondo Capriccioso“ virtuozerija ir juvelyrika.
Efektingai italams skambėjo ir Georges‘o Bizet bei Rodiono Ščedrino „Karmen fantazija“, atliekama orkestro ir mušamųjų ansamblio „Giunter Percussions“. „La Provincia“ paaiškino skaitytojams, jog rusų kompozitorius perdirbo tas G.Bizet „Karmen“ temas, kurios ypač pabrėžia operos erotiškumą. Todėl po premjeros Maskvoje 1967-aisiais siuita buvusi uždrausta atlikti.
Pasak recenzijos, Sondalo publika liko sužavėta taip pat estų kompozitoriaus Arvo Pärto kūriniu „Fratres“. Jam nuskambėjus, salėje tvyrojo pamaldi tyla, kurią netrukus perskrodė ilgi ir emocingi plojimai.
Kritikui koncerte įsiminė ypatingas LKO skambesys bei solisto smuiko tembras, nepaprastas jų susiklausymas.
Kitas laikršatis „Centro Valle“ pažymėjo ir skoningą, profesionalų S.Krylovo dirigavimą – maestro padėjo į šalį smuiką per „Karmen“ siuitą. „Įkvepiančio koncerto pabaigoje publika atsistojo, taip patvirtindama visišką ir nenuginčijamą pasirodymo sėkmę“, – rašo „Centro Valle“.
Netrukus S.Krylovą ir LKO galės išgirdti ne tik Vilniaus publika – muzikantai surengs kalėdinius koncertus ir Kaune, Marijampolėje, Klaipėdoje.