Renginys „Muzika kaip kinas“ didėja. Rengėjai ne tik imasi gyvai atkartoti lietuvių kino poetinį grožį, išryškindami muziką, kurtą geriausių Lietuvos kompozitorių, bet ir buria originalius atlikėjus vienam rugsėjo savaitgalio vakarui.
Koncerte pasirodys Lietuvos džiazo vokalistė Neda Malūnavičiūtė, kuri vėl dainuos prieš daugiau nei dvidešimt metų atliktą pagrindinę filmo „Džiazas“ (rež. Raimundas Banionis) dainą „Toli toli“, kurtą Fausto Latėno. N.Malūnavičiūtė ne tik įdainavo tą dainą, bet ir įgarsino pagrindinę heroję, kurią vaidino šiuo metu laurus skinanti režisierė Alantė Kavaitė, sukūrusi filmą „Sangailės vasara“. O saksofoną, kaip ir originaliame įraše 1992 metais, pūs muzikas virtuozas Petras Vyšniauskas. Paklaustas, kaip įrašė šią melodiją, P.Vyšniauskas sakė: „Atėjau į jaunimo studiją, įgrojau ir išėjau. Prašė paimprovizuoti. „Užgrajindavau“ ant vaizdo, nemėgdavau groti, kai nematydavau medžiagos. Man paleisdavo filmą, aš grodavau.“
Orkestrą papildys muzikalumu garsėjantis choras „Aidija“, vadovaujamas Romualdo Gražinio.
Daugelis kūrinių šiame renginyje gyvai suskambės pirmą kartą. Tai – Viačeslavo Ganelino muzika iš filmų „Gražuolė“, „Mano vaikystės ruduo“, Algimanto Bražinsko muzika iš „Paskutinės atostogų dienos“, Algimanto Apanavičiaus muzika iš „Niekas nenorėjo mirti“, Vytauto Barkausko muzika iš filmo „Jausmai“. Ne išimtis ir Giedriaus Puskunigio muzika iš filmo „Avinėlio vartai“, už kurią kūrėjas buvo apdovanotas Sidabrine gerve kaip geriausias metų kompozitorius.
Rugsėjo 12 dieną, antrąjį rugsėjo šeštadienį, po atviru dangumi viename gražiausių Vilniaus kiemų skambės iškiliausių Lietuvos kompozitorių muzika iš lietuvių kino aukso fondo („Gražuolė“, „Niekas nenorėjo mirti“, „Moteris ir keturi jos vyrai“, „Adomas nori būti žmogumi“, „Mano vaikystės ruduo“, „Naktibalda“, „Herkus Mantas“, „Paskutinė atostogų diena“, „Jausmai“, „Vasara baigiasi rudenį“ ir kitų), kol žmonės mėgausis kino vaizdais, surikiuotais ir atrinktais vieno ryškiausių dokumentinio kino kūrėjų Audriaus Stonio.