Pasak „Skalvijos“ programos koordinatorės Sonatos Žalneravičiūtės, vieniems labiausiai patinka sėdėti pirmoje eilėje, kitiems – tarsi ložėje trečiojoje. Dar kitiems sentimentų kelia dvigubos įsimylėjėlių kėdės paskutinėse eilėse ar kino žmonių pamėgta sofutė.
„Vienam vieta, iš kurios žiūrimas filmas, reikšminga, kitam – visai tas pat, kurioje vietoje atsisėsti. Svarbu, kad filmas gerai matytųsi. Kino žmonės dažniausiai renkasi pirmąją eilę.
Tarsi visu kūnu ir siela įžengia į ekrane rodomą istoriją ir dalyvauja joje be trukdžių. Pirmoje eilėje visada sėdėdavo ir Saulius Macaitis, ir Skirmantas Valiulis, ją renkasi ir Živilė Pipinytė“, – sakė S.Žalneravičiūtė.
Birželio 23 d. atėjusiųjų atsisveikinti su senomis „Skalvijos“ kėdėmis lauks itin sinefiliška programa. Ekrane pasirodys kino klasikų Franois Truffaut ir Alfredo Hitchcocko tandemas.
1962 m. vykęs jų pasimatymas užtruko visą savaitę ir sukėlė katarsį viso pasaulio sinefilams. Po kelerių metų knygų lentynas pasiekusi dviejų režisierių pokalbių knyga „Hitchcockas pagal Truffaut“ daugeliui tapo kino biblija. Jos pagrindu pernai ir buvo sukurtas dokumentinis filmas „Hitchcockas /Truffaut“ (17 val.).
Kitas vakaro filmas, kurį režisavo Lietuvoje pamėgta JAV menininkė Laurie Anderson, – „Šuns širdis“ (19 val.). Tai jautri, asmeniška ir kūrybiška legendinės dainininkės esė apie meilę, mirtį ir kalbą.
Paskutinis seansas žiūrint ant senųjų „Skalvijos“ kėdžių – „Kino pavasarį“ šiemet atvėręs Benedikto Erlingssono filmas „Viskas dėl šou“ (21 val.).
Begalę laiko Šefildo universiteto archyve praleidęs režisierius išrinko keisčiausius, azartiškiausius ir rizikingiausius cirko numerius ir sujungė į filmą. Garso takelyje skamba kiekvienam muzikos gerbėjui žinomi islandai „Sigur Ros“. („Sostinė“)