Bandys išsiaiškinti, kaip iškilo didysis Ketvertas

„Amazon“, „Apple“, „Facebook“ ir „Google“ – vienos įtakingiausių korporacijų planetoje. Turbūt kiekvienam yra šovusi mintis, kaip joms pavyko to pasiekti. Ir turbūt kiekvienas, mąstydamas apie jas, klydo.

„Vilnius Tech Park“ konferencijų centro mažojoje salėje vyks rinkodaros eksperto S.Galloway knygos „Ketvertas: neregimoji „Amazon“, „Apple“, „Facebook“ ir „Google“ DNR“ pristatymas su ESET IT inžinieriumi R.Liubertu, prekės ženklų strategijos studijos „Hungry Scout“ bendraįkūrėju J.Jautžemiu ir psichologu, verslo konsultantu A.Rotomskiu.
„Vilnius Tech Park“ konferencijų centro mažojoje salėje vyks rinkodaros eksperto S.Galloway knygos „Ketvertas: neregimoji „Amazon“, „Apple“, „Facebook“ ir „Google“ DNR“ pristatymas su ESET IT inžinieriumi R.Liubertu, prekės ženklų strategijos studijos „Hungry Scout“ bendraįkūrėju J.Jautžemiu ir psichologu, verslo konsultantu A.Rotomskiu.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 14, 2019, 5:03 PM

Apie didįjį ketvertą pastaraisiais dešimtmečiais rašyta daug, tačiau niekas nepasvėrė jų įtakos ir stulbinamos sėkmės taip įžvalgiai, kaip tai padarė Niujorko universiteto Sterno verslo mokyklos profesorius Scottas Galloway.

Balandžio 15 d. 18 val. „Vilnius Tech Park“ konferencijų centro mažojoje salėje vyks rinkodaros eksperto S.Galloway knygos „Ketvertas: neregimoji „Amazon“, „Apple“, „Facebook“ ir „Google“ DNR“ pristatymas su ESET IT inžinieriumi Ramūnu Liubertu, prekės ženklų strategijos studijos „Hungry Scout“ bendraįkūrėju Justinu Jautžemiu ir psichologu, verslo konsultantu Augustinu Rotomskiu.

Knygynų tinklas „Vaga“ kartu su renginio dalyviais kviečia diskutuoti, kaip šios bendrovės įgijo tiek galios. Kaip negyvos, pelno siekiančios organizacijos gali taip įsitvirtinti mūsų sieloje, kad pakeičia visas nuostatas apie įmones bei jų elgseną? Ką milžiniškas šių įmonių mastas bei įtaka reikš ateities verslui ir pasaulio ekonomikai?

Keturi technologijų gigantai per pastaruosius dvidešimt metų atnešė daugiau džiaugsmo, tarpusavio ryšių, gerovės ir atradimų nei bet kokia kita bendrovė pasaulyje. Negana to, „Apple“, „Amazon“, „Facebook“ ir „Google“ įsteigė šimtus tūkstančių gerai mokamų darbo vietų. Milijardai žmonių kasdien naudoja begalę šio ketverto sukurtų produktų ir paslaugų. Jis dovanojo mums kišenėse nešiojamus superkompiuterius, be to, plečia interneto infrastruktūrą besivystančiose šalyse ir kartografuoja Žemės sausumos paviršius bei vandenynus.

Garsusis ketvertas padėjo sukaupti milžinišką kapitalą (2,3 trilijonus dolerių), kuris dėl akcijų užtikrino ekonominį saugumą milijonams šeimų visame pasaulyje. Trumpai tariant, „Apple“, „Amazon“, „Facebook“ ir „Google“daro pasaulį geresnį.

Visa tai yra tiesa. Ši versija nuolat kartojama, pasitelkiant tūkstančius žiniasklaidos priemonių, įvairiose novatorių susitelkimo vietose: universitetuose, per konferencijas, kongresų rūmuose ir posėdžių salėse. Tačiau apsvarstykite ir kitą požiūrį.

Leidyklos „Vaga“ išleistoje knygoje „Ketvertas“ S.Galloway dekonstruoja šių galingųjų kompanijų strategijas, kurios slypi po jų išoriniu blizgesiu. Analizuodamas, kaip jos taip infiltravosi į mūsų gyvenimą, kad jų beveik neįmanoma išvengti (arba boikotuoti), „New York Times“ bestselerio autorius atskleidžia, kaip jos neprilygstamu mastu ir greičiu manipuliuoja fundamentaliais mūsų emociniais poreikiais, kuriuos atsinešėme dar iš tų laikų, kai mūsų protėviai gyveno olose.

Autorius taip pat parodo, kaip galima jų iškilimo pamokas pritaikyti savam verslui ar karjerai. Kad ir ko siektumėte – konkuruoti su šiomis kompanijomis, vystyti su jomis verslą ar tiesiog gyventi jų užvaldytame pasaulyje – jums reikia suprasti, kas yra Ketvertas.

Daugiau apie renginio dalyvius:

Ramūnas Liubertas – ESET IT inžinierius. ESET antivirusinė apsauga – tai subalansuotas kibernetinio saugumo sprendimas nuo kibernetinių grėsmių ir virusų, skirtas namams ir verslui, pritaikytas planšetiniams kompiuteriams ir išmaniesiems įrenginiams.

Justinas Jautžemis – prekės ženklų strategijos studijos „Hungry Scout“ bendraįkūrėjas ir partneris. Marketingo raumenis užsiauginęs strategijos, inovacijų ir planavimo rolėse Londone ir Vilniuje. Aspiruojantis futuristas ir „World Future Society“ narys.

Lektorius – Augustinas Rotomskis. Psichologas-verslo konsultantas, kuris specializuojasi pardavimų meistriškumo, efektyvaus komandinio darbo ir emocinio intelekto srityse. Daugiau nei 6 metus vykdo asmenų ir organizacijų tyrimus, veda mokymus privataus ir viešojo sektoriaus personalui, konsultuoja asmeninio tobulėjimo klausimais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.