Renginį atidarė išskirtinis, niekur nerodytas sceninis projektas „LauMes“. Prie sėkmingo projekto įgyvendinimo prisidėjo gausus būrys profesionalų: šokiu žiūrovus žavėjo Natya Devi šokio teatro ir Rajyashree Ramesh šokio akademijos šokėjos, prie projekto muzikinės dalies prisidėjo kompozitorė Giedrė Pauliukevičiūtė, styginių kvartetas Collegium, širdis balsu virpinanti atlikėja Clotilde Solange Arzu bei muzikantai Balraj Singh (tabla), Anatolijus Lomonosovas (sitaras) ir Tomas Drunga (tabla), o projekto vaizdo projekciją kūrė Recream Life Cinema.
Visa tai virto į išskirtinį reginį, kurio metu judesiais ir melodijomis buvo perteikiamos globalios moterų istorijos – kasdienės, paprastos, tačiau taip pat ir sukrečiančios bei keičiančios pasaulį. Pirmoje dalyje Rajyashree Ramesh akademijos šokėjos taip pat padovanojo klasikinio pietų Indijos šokio Bharatanatyam kompoziciją „Idadu Padam – Šyvos šokis“.
Antroje renginio dalyje buvo įgyvendinta Anatolijaus Lomonosovo folklorinė stilizacija „Saulė sodą sodina“. Čia susijungė indiški ir lietviški muzikiniai stiliai – ansamblio „Šalavija“ sutartinės ir sitaro, tablos, tampuros bei kanklių garsai. Muzikinės dalies kulminacija tapo festivalio svečio iš Vokietijos Matyas Wolter bei jam akomponavusio Sanjib Kumar Pal (Indija) pasirodymas.
Matyas, profesionalus muzikantas, grojantis sitaru ir surbaharu bei koncertavęs prestižiniuose indų muzikos ir džiazo festivaliuose visame pasaulyje, renginyje grojo įspūdinguoju surbaharu. Kartu su Matyas scenoje pasirodęs pakhawaj perkusijos meistras Sanjib Kumar Pal gerai žinomas Indijoje dėl labai švaraus ir subalansuoto akompanimento vokalinei ir instrumentinei muzikai. Kartu šie du muzikantai padovanojo žiūrovams unikalų indišką skambesį ir užbaigė šių metų „SurSadhana“ festivalį gausiu indiškos muzikos pliūpsniu.