Anot „The Guardian“ žurnalistų, viskas buvo sumanyta tam, kad teatrai galėtų atskleisti milžinišką darbą, kurį nuveikia kasdien, nepaisant finansavimo sumažinimo. Kiti akcijos „#LoveTheatre“ tikslai – sudominti teatru kuo daugiau žiūrovų ir patiems teatrams sudaryti lengvesnes salygas žaibiškai užmegzti tarpusavio kontaktus, paskleisti darbo žinias, išsiaiškinti vaidybos aikštelių aplinkybes.
Teatrai pasinaudojo portalo suteiktomis galimybėmis, skelbė savo naujienas, rodė užkulisius, dekoracijų montavimo darbus, pasirengimus to vakaro spektakliams ir netgi – kaip ir kur laikomi šunys, jeigu jie patenka į teatrą.
„Shakespeare Globe“ teatras demonstravo, kaip atrodo „kraujo“ pripildytas balionėlis, kurį aktoriai vaidindami išmoningai paslepia, ir čia pat – vaizdas, kai „kraujas“ ištrykšta. Tiesa, interneto minireportaže „kraujas“ tryško į metalinę kriauklę. Tą reginį galima pamatyti ir šiandien.
Pora teatrų rodė vaizdus iš aktorių grimo kambarių – būsimi žiūrovai galėjo stebėti, kaip aktorius virsta personažu. Kai kurie teatrai vakare tiesiogiai transliavo savo spektaklius.