Koks gi bus solistės retro? Ryški, sceniška, artistiška I.Linaburgytė LNOBT ir kituose teatruose įkūnijo per trisdešimt vaidmenų. Ji buvo išdidžioji Amneris „Aidoje“, aistringoji Eboli „Don Karle“, kenčianti Mirta „Pilėnuose“, kilnioji Adaldžiza „Normoje“, veik mistiška Grafienė „Pikų damoje“, kerštingoji Ortrūda „Lohengrine“, pamišusi Grafienė „Lokyje“, koketiškoji Madalena „Rigolete“, aristokratiškoji Hana Glavari „Linksmojoje našlėje“, taip pat Karmen, Toska, Turandot, Santuca („Kaimo garbė“), Zyglinda („Valkirija“), Aldona („Lietuviai“), Erodiada („Salomėja“), Chosefa Miranda („Meilė ir kiti demonai“), Sesuo Andželika, Marina („Borisas Godunovas“), Fenena („Nabukas“), Niklauzas, Mūza ir Džuljeta („Hofmano istorijos“), Laumė Žydrūnė (opera vaikams „Bruknelė“) ir kitų vaidmenų atlikėja.
Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro soliste I.Linaburgytė tapo 1992 m., baigusi Lietuvos muzikos ir teatro akademiją (prof. Vaclovo Daunoro ir doc. Nijolės Mameniškienės solinio dainavimo klasę). 1994 m. ji tapo tarptautinio jaunųjų dainininkų konkurso Rygoje diplomante, o 1996 m. laimėjo specialųjį prizą ir koncertinę turnė po Japoniją „Voci Verdiane“ konkurse Busete (Italija). 2004 m. solistė apdovanota Vytauto Didžiojo ordino Riterio kryžiumi.
Jau būdama ryški mecosoprano vaidmenų atlikėja, 2005 m. I.Linaburgytė stažavosi Maskvos Didžiajame teatre pas Makvalą Kasrašvili, kur, vokalo autoritetų paskatinta, pradėjo dainuoti dramatinio soprano vaidmenis, parengė Lizą, Turandot, Zentą. Kaip sopranas LNOBT dainininkė debiutavo Turandot vaidmeniu Giacomo Puccini to paties pavadinimo operoje. Taip pat solistė parengė vaidmenų Latvijos nacionalinėje operoje, tarp jų – Toskos ir Santucos, be to, Santucą trejus metus dainavo ir Austrijoje, Graco operos teatre.
Dainininkė dažnai pasirodo koncertuose. Greta kamerinių kompozicijų jos repertuare – stambios koncertinės formos kūriniai, tarp jų – Edwardo Elgaro oratorija „Gerontijaus sapnas“, Georgo Friedricho Händelio oratorija „Mesijas“, Giuseppe’s Verdi „Requiem“, Ludwigo van Beethoveno „Missa Solemnis“, Gustavo Mahlerio Pirmoji, Antroji, Trečioji simfonijos, Alfredo Schnittke’s „Fausto kantata“.
Koncerto „Inesos retro“ pradžia 17 val.