JAV gyvenantis ir kuriantis garsus pianistas jau pažįstamas „Kaunas Jazz“ publikai – pernai Trakuose ir Palangoje jis koncertavo su festivalio publikos numylėtiniu, bosistu iš Kamerūno Richardu Bona.
Muzikantas jau daugiau nei 15 metų žavi džiazo specialistus savo virtuozišku grojimo stiliumi ir yra laikomas jaunosios džiazo kartos talentu. Taip pat jis yra ir kompozitorius, todėl Kaune atliko nemažai savo kūrybos kūrinių.
Pakerėjo virtuoziškumu
A. Rodriguezo grojimo virtuoziškumas tiesiog pakerėjo gausiai į Kauno Nacionalinį dramos teatrą susirinkusią džiazo mylėtojų publiką. Nuskambėjus paskutiniam koncerto kūriniui, žiūrovai plojo atsistoję ir atlikėjui teko grįžti į sceną net ir trečiąjį kartą, kad nuramintų ovacijų įaudrintą auditoriją. Nuskambėjus paskutinei džiazo improvizacijai, koncerto vedantysis Ramūnas Zilnys pajuokavo, kad pianistas šįvakar jau nebežino kito kūrinio, kurį galėtų pagroti kauniečiams.
Atlikėjas scenoje ne kartą dėkojo šiltai jį sutikusiai publikai ir „Kaunas Jazz“ organizatoriams už kvietimą vėl sugrįžti į festivalio sceną ir šeštadienio vakarą atsisveikino su viltimi sugrįžti į sceną, kurioje buvo taip audringai sutiktas.
A. Rodriguezas yra labai charizmatiškas atlikėjas, kilęs iš Kubos, bet gyvenantis, kaip ir dauguma džiazo atlikėjų, JAV. Jis groja labai įvairaus plano muziką – nuo klasikos kūrinių iki Lotynų Amerikos.
Būdamas vos 18-os, Alfredo jau buvo minimas kritikų apklausose kaip vienas perspektyviausių džiazo talentų. Sulaukęs 21-erių, koncertavo prestižiniame „Montreux“ džiazo festivalyje Šveicarijoje, kuriame į jį dėmesį atkreipė ir legendinis muzikos prodiuseris Quincy Jonesas, tapęs jo mokytoju ir patarėju.
Su legendiniais pianistais Billu Evansu ir Theloniousu Monku lyginamas muzikantas yra išleidęs keletą albumų, kuriuose skamba Lotynų Amerikos ritmais nuspalvintas džiazas.
Džiaugėsi publika
Festivalio organizatoriai džiaugėsi gausiai dramos teatre susirinkusia publika, salėje nebuvo likę nei vienos sėdimos vietos, o tarp žiūrovų galima buvo išvysti daugybę ištikimų džiazo mylėtojų veidų, kurie „Kaunas Jazz“ renginiuose lankosi jau ne pirmą dešimtmetį.
Šiemet nuspręsta keisti festivalio pagrindinių koncertų salę – vietoje tradicinių koncertų VDU Didžiojoje salėje koncertai keliasi į Kauno nacionalinį dramos teatrą, o A. Rodriguezas tapo pirmuoju festivalio atlikėju, išbandžiusiu dramos teatro sceną.
Koncertas atliktas vieninteliu intrumentu – naujai teatro įsigytu ir jau geriausių įvertinimų gavusiu fortepijonu. Instrumentu kiek anksčiau grojo ir jo kokybę teigiamai įvertino maestro Giedrius Kuprevičius ir Petras Geniušas, instrumento kokybė nenuvylė ir garsaus džiazo atlikėjo.
Visa jėga – kitą savaitgalį
Pagrindinis trijų dienų džiazo maratonas prasidės balandžio 29-ąją – skirtingų žanrų ir stilių muzika skambės tiek uždarose koncertų salėse, tiek centrinėse Kauno aikštėse ir Laisvės alėjoje.
Gegužės 1-ąją į „Žalgirio“ arenos sceną kops viena geidžiamiausių pasaulio festivalių ir koncertų salių džiazo grupių iš Švedijos „Dirty Loops“.