Elektroninių bilietų sistema Vilniuje vis dar stringa

Ketvirtadienio pavakarę

Elektroninių bilietų platinimo sistema ketvirtadienio vakarą neveikia visuose šios bendrovės kioskuose.<br>R. Danisevičiaus asociatyvi nuotrauka
Elektroninių bilietų platinimo sistema ketvirtadienio vakarą neveikia visuose šios bendrovės kioskuose.<br>R. Danisevičiaus asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

2012-08-16 18:10, atnaujinta 2018-03-17 08:16

Nors ketvirtadienio rytą sostinės savivaldybė informavo, kad su trečiadienį pasirodžiusių naujų elektroninių bilietų platinimu susijusios problemos išspręstos, popietę savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas pripažino, kad derinimo darbai tebesitęsia.

„Iš tiesų tokią informaciją mes ryte buvome gavę, bet paskui tam tikrų nesklandumų „Lietuvos spaudos“ kioskų sistemoje įvyko. Turime ir antrą platintoją - bendrovę „Vaskota“, kuris turi spaudos kioskus, ten problemų nėra“, - aiškino G. Bliuvas.

Jis teigė, kad „Vaskota“ bilietus platina 30-yje kioskų, „Lietuvos spauda“ - 115. „Lietuvos spaudos“ elektroninių produktų grupės vadovas Nerijus Orvidas sakė, jog elektroninių bilietų platinimo sistema ketvirtadienio vakarą neveikia visuose šios bendrovės kioskuose, nors trečiadienio vakarą ji be sutrikimų veikė visose prekybos vietose.

„Sistema yra iš viso užlūžusi. Terminalai, kurie turėtų aptarnauti elektroninio bilieto korteles, nepasiekia serverio, kuris, deja, yra ne mūsų, o „Susisiekimo paslaugų“ pusėje. Šiandien ryte buvo tik sutrikimai, dabar sistema visai užlūžusi. Mes darome išvadą, kad arba serveris buvo perkrautas, arba jis iš viso užlūžo“, - teigė N. Orvidas.

„Tarybos sprendime yra nurodyta, kad mes baigiame prekybą popieriniais bilietais rugpjūčio 15 dieną, bet iš tiesų, kadangi sistema yra nauja, didelė ir tam tikri techniniai nesklandumai iškyla, tai kad tiesiog miesto gyventojams nekiltų nepatogumų, buvo priimtas sprendimas, kad reikia leisti parduoti laikinai popierinius bilietus kelionei dalyje kioskų, kurie šiuo metu dėl techninių priežasčių negali parduoti elektroninio bilieto. Jeigu elektroninis papildymas vyksta, tuo metu negalima prekiauti (popieriniais bilietais. - Red.)“ - aiškino „Susisiekimo paslaugų“ vadovas.

Jis sakė, kad iškilusias problemas tikimasi išspręsti „artiniausiu metu, šiomis dienomis“ ir tikino, kad kilę nesklandumai „nėra kažkas esminio, yra smulkmenos“.

Pasak G. Bliuvo, elektroninių bilietų platinimo įranga kioskose pradėta diegti tik trečiadienį, kuomet ji jau turėjo pradėti veikti.

„Dėl to ir buvo pasirinkta ta data, kada dar žmonės atostogauja, kada dar nėra srauto, kad išsibandytume, kioskininkės kad įprastų dirbti, kol visi grįš iš atostogų - tuo metu jau būsime visiškai pasiruošę ir įgiję patirties“, - vylėsi G. Bliuvas.

Iki metų pabaigos senąsias e. bilieto korteles į Vilniečio korteles keleiviai galės pasikeisti nemokamai, taip pat iki sausio pirmosios galima važiuoti su vienkartiniais bilietais. Įsigiję bilietą rugpjūčiui, keleiviai juo gali naudotis įprasta tvarka iki rugpjūčio 31 dienos, o senąją kortelę į naująją pasikeisti rugsėjo pirmosiomis dienomis.

Įvedus naują elektroninio bilieto sistemą vienkartinius bilietus keičia 30 ir 60 minučių elektroniniai bilietai, kuriuos pažymėję keleiviai gali persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą, nežymėdami naujo bilieto.

Mėnesio bilietus keičia 30 dienų bilietai, kurie galioja 30 kalendorinių dienų pirmą kartą jį pažymėjus.

Visi naujieji bilietai nuo šiol bus skirti važiuoti tiek autobusais, tiek troleibusais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.