Atstačius sutrikusį „Omnitel“ ryšį, ketinama atlyginti nuostolius (dar papildyta)

Pranešama, kad mobiliojo ryšio paslaugos, kurių sutrikimai „Omnitel“ tinkle prasidėjo maždaug 9 valandą ryto, buvo pilnai atstatytos. Įmonės teigimu, turėtų veikti tiek 2G, tiek 3G ryšys. 

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 29, 2012, 12:35 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 2:15 AM

Tiksli gedimo priežastis nenustatyta, kol kas žinoma tik tiek, kad tai buvo programinės įrangos gedimas.  

Trečiadienį ryte „Omnitel“ sulaukė ne vieno nepatenkinto kliento skambučio. Visoje Lietuvoje buvo sutrikusios tiek mobilaus telefono ryšio, tiek interneto paslaugos. Skambinant „Omnitel“ abonentams nebuvo negirdėti ryšio signalo, nutrūkdavo ryšys.

Sužinojus apie sutrikimus, įmonės inžinieriai tikrino programinę įrangą ir bazines stotis, problema buvo pašalinta per kelias valandas.

Ketina atlyginti nustolius

Nuostolius dėl ryšio dingimo patyrę žmonės yra raginami kreiptis į ryšio tiekėją ir tartis dėl kompensacijos. 

„Omnitel“ vardu atsiprašau visų mūsų klientų dėl galimai patirtų nepatogumų. Klientus, kurie patyrė tiesioginius nuostolius dėl ryšio paslaugų sutrikimų, kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą, kad galėtume išanalizuoti kiekvieną situaciją ir šiuos nuostolius atlyginti“ , - sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.